Vrijdag 1 april

Wat was afgelopen vrijdag toch een prachtige dag. Niet omdat het 1 april was, maar omdat het lekker warm was. Helaas zat ik ook midden in mijn toetsweek en heb ik die dag veel binnen gezeten. Wel had ik een ijsje omdat die gewoon zo lekker zijn.

Deze dag zat ik niet alleen binnen vanwege mijn toetsweek, maar ook nog om een andere reden….. Ik voelde me beroerd, duizelig en ik zag heel vaak zwart voor mijn ogen. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar het was niet leuk ik werd er echt misselijk van en ik haat misselijk zijn. Ik kan echt niet tegen misselijk zijn als er vrienden van mij misselijk zijn ga ik minder op ze letten en van het eten waar ik een keer misselijk van ben geworden dat eet ik ook minder, want ik kan er echt niet tegen. Zo heel erg vaak ben ik ook niet ziek, maar die dag lach ik echt met hoofdpijn op bed nadat ik een kleine work out had gedaan in mijn slaapkamer.met nog mijn work-out broek aan en een croptop lag ik op bed, omdat ik me zo beroerd voelde op een geven moment heb ik zelfs mijn zonnebril opgezet, want het licht werd me ook een beetje te veel. Zoals jullie misschien op mijn blog hebben gemerkt post ik niet meer op zondag. Dit komt omdat zondag dan de dag is om andere Posts terug te lezen die je bijvoorbeeld hebt gemist of die je nog een keer zou willen zien en 7 dagen in de week posten is heel veel op dit moment probeer ik de 5/6 dagen in de week als mijn mega leuke gastblogger een post heeft dan post ik 5 keer in de week en anders 6 keer. Maar de hoofdpijn het werd steeds erger ook met zonnebril op. Ik ging even echt liggen op bed en ik deed even mijn ogen dicht ok te rusten.

 

 

 

Hoe gaat het met jou?

8 thoughts on “Vrijdag 1 april

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

