5x lenteoutfits | Gastblogger

Hooii allemaal,

Het is alweer bijna twee weken lente. Ik weet nog wel dat ik helemaal blij was dat het winter was, omdat we dan ein-de-lijk weer konden schaatsen en sneeuwballengevechten konden houden. Niet dus. Maar: ik ben nog veel blijer met de lente, want het wordt eindelijk weer warm (en ik ben in de lente jarig hihi). Dus daarom heb ik vandaag vijf lenteoutfits, geïnspireerd op de trends van dit voorjaar.

193316435
Laten we beginnen met dit schattige setje, je ziet pastelkleuren, gecombineerd met een off-the-shoulder topje. Misschien is een denim shortje nog een beetje koud in de lente, maar op bepaalde dagen kan dit vast wel.

193317167
Nog meer pastelkleuren, een outfit met alleen maar pastel. Ik vind dit heel leuk bij elkaar staan, het is een beetje dat zachte (geen idee waarom, maar ik vind dit ineens heel leuk voor op Pasen). De nagellak is dan wel weer wat feller, dat geeft het toch nog een beetje die boost.

193317848
Een wat stoerdere outfit, maar door die ringen ook wel weer vrouwelijk. De boyfriend jeans wordt dit jaar iets minder trendy, maar blijft er nog steeds (omdat je er gewoon hele leuke combinaties mee kunt maken). Met de kakigroene cropped sweater en de witte sneakers (dit voorjaar helemaal in!) vond ik dit een hele leuke look.

193318432
Deze is zó schattig. Bij lente denken veel mensen altijd aan bloemetjes, wat ik dan weer in deze outfit heb verwerkt. Een jurkje van kant met allemaal bloemetjesaccessoires. Heel cute!

193318927
Nog een stoerdere: een tanktop met de tekst: RIP motivation en een stoer spijkerjasje erover heen. De trend die hierbij hoort is: chique denim. Nou is het jasje niet heel erg chique, het gaat er meer om dat het niet ‘alleen maar denim’ is, dus dat het een beetje versierd is. Verder heb ik er nog een witte knee ripped jeans bij en de Nike Roshe Run.

Ik heb jullie vijf outfits laten zien die je in de lente kunt dragen, wat was jullie favoriet? En welke trend vinden jullie het leukst?

9 thoughts on “5x lenteoutfits | Gastblogger

    • Ik snap dat u als moeder van een 13 jarige dochter hier moeite mee heeft. Zelf denk ik dat de meiden rond de leeftijd van 15/16 eerder deze outfits aan zouden doen dan een meisje van 13. Toch leuk dat u de outfits wel leuk vindt ☺️❤️.

      Zelf vind ik de outfits echt mega leuk, maar ik ben dan nu ook 16 en mijn gastblogger kijkt denk ik ook meer naar de looks voor meiden vanaf 15/16 jaar.

      Liked by 1 persoon

      • Je mag jij zeggen.. ik voel me weer ouder dan ik ben hahahahahaha. En 13 jarige vinden dat ze er uit moeten zien als 15/16 jarigen hahahaha snap je het probleem 😂😂. De outfits zijn absoluut leuk en hip!! 😉

        Liked by 1 persoon

      • Haha oeps sorry. Ja ik snap het niet mensen moeten zich gewoon kleden naar de leeftijd die ze hebben. Ik snap het probleem zie ik heel erg op mijn school alle meiden vinden dat ze er ouder uit moeten zien en dat vind ik niet echt okay. Kleed je naar je leeftijd dan is het echt perfect.

        Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

