Project blogcrime #5

image

De dokter haalde er een zuster bij en die gaat mijn bloed prikken als ik nog even een uurtje ga rusten dan mag ik naar huis. Ik heb best zin om weer naar huis te gaan en weer naar school. Helaas kan ik nog niks zeggen vanwege de schrik zeggen de doktoren. Mijn stem komt vanzelf weer terug, maar dat duurt soms een paar uurtjes. Zo ben ik de laatste keer geeindigt met project blogcrime.

na een paar uur komen mijn ouders en de doktoren bij me. De dokters zeggen dat ik mag gaan volgens hun ben ik weer helemaal toe instaat om naar huis te gaan. Ik moet huilen van geluk, want ik mis mijn vrienden en wil dol graag weer terug naar school. Mijn ouders lopen samen met mij naar de auto. Bij de deur van de auto blijf ik even stil staan, want ik voel me duizelig. Mijn ouders kijken me angstig aan, maar ik gebaar dat er niks aan de hand is. Mijn vader loopt naar me toe pakt me vast en maakt de deur van de auto open voor me. Van mijn moeder kreeg ik een pen en een stukje papier zodat als ik wat wilde zeggen dat ik het dan kon opschrijven. Ik begin gelijk met een vraag op de schrijven, mam pap zou ik naar school mogen, want ik mis mijn vrienden., ik geef het briefje aan mijn moeder en die kijkt me bezorgt aan. Ze praat even met mijn vader en zegt dan tegen mij dat ze mij in de plaats van naar huis brengen naar school toe brengen. Ik begin helemaal te stralen, want ik mis mijn leuke klasgenoten en vrienden. Eenmaal op school loop ik naar mijn klaslokaal toe en klop op de deur. De leraar zegt binnen en ik doe de deur open en loop naar binnen. Ik zie allemaal gezichten naar me toe kijken één van mijn vriendinnen staat op, loopt naar me toe en geeft me een knuffel. Ik loop met haar mee naar mijn plek en voor de rest kijk ik alleen maar voor me uit, want ik kan niks zeggen nog steeds niet. Na school is er afgesproken om naar de Mac te gaan. Mijn vrienden vragen me nog snel mee en ik knik ja, want ik heb best wel zin in een big Mac met een vanille milkshake. We staan bij de Mac met ons allen in de rij en bestellen ik ben nog steeds stil, maar gelukkig weten mijn vrienden wat ik wil eten ik hou zoveel van ze. Als we hebben besteld gaan we een plekje zoeken. Jordy en Marleen staan nog in de rij en nemen al het eten mee.

Oe echt mega spannend deze aflevering weer. Deze serie is in samenwerking met, Jordy, Lisa, Carolien, Marleen, Melanie

One thought on “Project blogcrime #5

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

