11x washi tape | Gastblogger

Hooii allemaal!

Daar ben ik weer, met een nieuw artikel. Zelf ben ik echt groot fan van washi tape, je kan er veel dingen mee opleuken en washi tape is in steeds meer winkels te koop (maar Hema blijft wel favoriet, hihi). Ik ga jullie elf manieren laten zien om washi tape te gebruiken.

washitape1
Bron
Je kunt met een leuk patroontje je potloden hiermee versieren! Ik heb vaak van die houten potloodjes en die vind ik zelf best wel saai, dus dan kun je er washi tape omheen doen.

washitape2
Bron
Een leuke DIY als je je kamer een beetje wil versieren (of als iemand jarig is, haha).

washitape4
Bron
Hier word je toch super vrolijk van? Elke keer als je je laptop dan opent, word je blij van die patroontjes en het staat ook nog eens heel leuk.

washitape5
Bron
Ik gebruik zelf niet heel vaak wasknijpers – tja, mijn moeder doet de was… – maar als je zelf de was doet of eeen leuke DIY met wasknijpers doet, kan dit nog wel eens een leuke tip zijn.

washitape7
Bron
En wat dacht je van je oplader? Super leuk om daar een washi tape stukje omheen te doen!

washitape10
Bron
Je kunt jouw kamer natuurlijk ook op een hele andere manier versieren! Wat dacht je hiervan? Je hoeft hiervoor natuurlijk niet per se felle kleurtjes te gebruiken en je hoeft ook niet bang te zijn dat je het er niet meer af krijgt, washi tape is er makkelijk zonder aflatende strepen af te krijgen!

washitape8
Bron
Nog een leuke DIY, dit kun je leuk als bladwijzer gebruiken in een leesboek, maar ook in bijvoorbeeld een schoolboek of in jouw agenda (voor zover er nog mensen met een papieren agenda zijn).

washitape12
Bron
Met een transparant hoesje kun je zó veel leuke dingen doen! Onder andere dus zo’n DIY, heel makkelijk te maken 🙂 .

washitape9
Bron
Het is nog steeds het seizoen van de kaarsjes, die mogen natuurlijk ook wel wat opgevrolijkt worden.

washitape6
Bron
Je kunt hier leuke nail-art mee maken (zodat de lijntjes recht worden), maar je kunt natuurlijk ook nog een stukje washi tape op jouw nagels plakken.

washitape11
Bron
En mocht je jouw agenda nog saai vinden, daar is ook een oplossing voor ;).

Zoals je kunt zien, zijn er genoeg manieren om je washi tape te gebruiken. Ik hoop dat ik jullie een beetje geïnspireerd heb en tot volgende week!

Waar koop jij washi tape en waar gebruik jij het voor?

Liefs, Maaike ❤

4 thoughts on “11x washi tape | Gastblogger

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

