1 jurkje 3 outfits | Gastblogger

Hoii allemaal,

Ik hou van jurkjes, helemaal als ze zwart zijn (yay, little black dress!). Daarom ga ik vandaag 3 outfits maken met één zwart jurkje, veel leesplezier!

look4

Het jurkje dat ik voor deze outfits ga gebruiken heeft een split aan de rechterkant en dat vind ik er juist zo leuk aan, waar alle kleding vandaan komt zet ik onderaan de post neer.

look1
Dit is dan nummer één. Lekker casual,met een cropped blouse erover. Ik vind juist het oversized idee leuk, je kunt dit natuurlijk ook met een oversized shirt doen (doe dan wel een kleine oversized, haha). Zou perfect naar school aankunnen.

look3
Outfit twee. Ik noem dit de diva-look, met de donkere kleurtjes en de schakelketting. Door er een leren jasje over te doen, wordt het net iets stoerder. En die lipstick van MAC (Diva, haha) maakt het helemaal af.

look2
De laatste alweer. Ik denk dat deze wel goed geschikt is voor een feestje, want tja, het is blijft een little black dress. Doe er een leuke statementketting bij, red lips en you’re good to go!

Outfit 1:
Jurk ~ Clockhouse via C&A
Blousje ~ Primark

Outfit 2:
Jurk ~ Clockhouse via C&A
Jasje ~ Scapino
Ketting ~ Kruidvat
Lipstick ~ MAC

Outfit 3:
Jurk ~ Clockhouse via C&A
Ketting ~ Zeeman
Lipstick ~ Action

Dit waren dan de drie outfits met dit zwarte jurkje, ik hoop dat jullie er wat inspiratie uit konden halen en tot volgende week!

Wat vinden jullie van little black dresses naar school?

Liefs, Maaike ❤

(Het is een mogelijkheid dat je deze post eerder hebt gezien op Jessica haar oude blog. Dit komt omdat Jessica een aantal Posts overplaatst. ☺️☺️)

4 thoughts on “1 jurkje 3 outfits | Gastblogger

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

