DIY #01

Hey he,

vandaag heb ik mijn allereerste DIY voor jullie. Hopelijk vinden jullie deze leuk ik vond hem in iedergeval mega leuk om te doen. De DIY is niet af, want ik had niet genoeg geld, maar dat krijg je zo ook meer te lezen.

image

Zo komt de DIY er uit te zien. Het is een soort handige opberg plek voor make-up en kwastjes. Om hem helemaal goed te hebben moet de bak helemaal vol zijn, maar daar had ik geen geld voor. De kleuren die ik er in heb zijn wit helemaal onderaan met zilver zand eroverheen. Als ik weer geld heb ga ik nog de kleur blauw bestellen en nog een zilver zodat je zilver-blauw-zilver-blauw krijgt zelf vind ik dat heel mooi. Maar wat heb je allemaal nodig?

 

 

  • je hebt een opberg bak nodig
  • gekleurd zand
  • ducktape
  • een bakje

 

hoe ga je te werk? Als eerst pak je de bak waar je het zand in wil gaan doen. (Zelf heb ik zand bij de praxis gekocht 1 liter zand voor €2,99) maar je pakt de bak. Als de bak open kan aan de onderkant plak je die vast met ducktape. Want anders valt het zand er uit en dat zou zonde zijn.

Als je hem hebt vast geplakt maak je 1 van de potjes zand open. Je bakt het andere pakje en daar strooi je wat zand in. Het zand dat in het kleinere bakje zit doe je in de grote bak dan beweeg je de grote bak even zodat je zeker weet dat er niet nog een gat is waar het zand eruit kan gaan. Zit er geen gat dan strooi de de rest van het zand in de grote bak.

nu pak je de andere kleur. Die strooi je een beetje in het kleine bakje en om te kleuren niet te laten mengen strooi je het zand van het kleine bakje voorzichtig over het zand dat al in de grote bak zit. Dit blijf je herhalen totdat het zand op is of totdat de bak vol is.

is het zand op, maar heb je nog niet genoeg? Dan kan je nog een bakje zand halen. Heb je geen geld en zet je er kater net zoals ik meer zand in dan kan je nu al de kwastjes er in steken, heb je genoeg zand in de bak? Dan kan je ook het kwastje of de eyeliner, mascara, lipstick, lipgloss er in steken en zo heb je vrij simpel een leuke opberg plek voor een aantal beauty items.

 

 

 

Wat is jou favoriete DIY ?

 

16 thoughts on “DIY #01

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

