Mijn bucketlist ๐Ÿ’Ž

tumblr_ltlo4yfsnc1qg3aas

Heey heey,

vandaag laat ik jullie mijn bucketlist zien en ik ben ook heel erg benieuwd naar jullie bucketlist. Vertel je bucketlist zeker in de reactie misschien hebben weย wel een aantal hetzelfde. Een bucketlist kent iedereen een lijst met dingen die je wil doen voor je dood. Hopelijk vinden jullie het ook leuk om te lezen wat mijn bucketlist is en ik ben heel benieuwd naar die van jou. Ook heb ik een pagina gemaakt zodat jullie ook kunnen zien welke bucketlist items ik heb kunnen afronden. De pagina staat onder het kopje Jessica.

  1. Slagen voor mijn examen.
  2. een taal cursus doen in het buitenland.
  3. naar amerika
  4. een YouTube account beginnen samen met vriendinnen.
  5. op vakantie met vriendinnen.
  6. een eigen domein voor mijn blog.
  7. Een tatoeage nemen.
  8. Naar Disney world gaan (ligt in Florida)
  9. In het vliegtuig zitten.
  10. Naar Australiรซ
  11. Naar het vliegveld gaan en een willekeurige vlucht kiezen.
  12. Het huis uit
  13. mijn opleiding afronden
  14. Werken in het buitenland
  15. stoppen met nagelbijten
  16. een MacBook in bezit hebben
  17. Jiami ontmoeten
  18. Sophie ontmoeten
  19. 10 Victoria secret body splash in bezit hebben (4/10)
  20. lenzen
  21. mijn haar weer een keer verven.
  22. een hele grote teddybeer kopen / krijgen (minimaal 2 meter en dik)
  23. een Disney prinsessen jurk in bezit hebben.
  24. een srprs.me vakantie
  25. met de trein reizen door Europa
  26. met EF naar het buitenland.
42 thoughts on “Mijn bucketlist ๐Ÿ’Ž

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

