België 🇧🇪

het vreselijkste wat er maar kan gebeuren is gebeurd. Er is weer een aanslag gepleegd en dit keer in ons buurland België. Mij zelf uiten over dit onderwerp vind ik heel lastig, maar toch wil ik het proberen, want België is ons buurland waar ze Nederlands met een accent spreken waar we in onze eigen taal met elkaar kunnen communiceren het buurland dat wij altijd zouden steunen.

Het heerst angst heel veel angst al die aanslagen het is niet meer normaal er zijn voor zo ver ik weet sowieso 34 families een familielid kwijt, want op dit moment heb ik gehoord dat er 34 mensen zijn overleden. De angst voor nieuwe aanslagen en de angst om familie kwijt te raken het is er allemaal. Treinen vertrekken later en er wordt zoveel meer gecontroleerd. tegen alle Belgen wordt gezegd blijf binnen blijf thuis voor de veiligheid voor zover ik alles nu weet is dat ook het verstandigste voor als ze nog meer verwachten. Het is gevaarlijk en het raakt ons allemaal eerst Frankrijk nu België en welk land komt hierna? Ik wil hier liever niet overna denken, maar het is de realititeit helaas. Onschuldige slachtoffers die het allemaal niet verdienen om te overlijden, maar hoe stop je dit? Ik denk niet dat het is te stoppen, want het is niet te verwachten helaas. Op dit moment is het het beste om beter op te letten en te zorgen voor veel sociale controle (dat is dat de mensen om je heen goed opletten op wat er in hun buurt gebeurd).

 

Ik weet nu alleen niet meer wat ik moet zeggen. Ik wil mijn respect uiten en aan de mensen die een familielid zijn verloren sterkte wensen, maar het is moeilijk hoe moet ik laten zien dat het zo vreselijk is wat er is gebeurd.

23 thoughts on “België 🇧🇪

  1. Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd, het houdt maar niet op:(. Ben heel bang dat Nederland het volgende land is… Het station in de stad waar ik woon is nu ook extra bewaakt, omdat dit het eerste station is dat je in Nederland tegenkomt vanuit België. Heel eng allemaal & al helemaal voor de mensen in Brussel. Ik wens ze het beste❤️

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

