Meid met dans ervaringen

vandaag heb ik een post met een dans ervaringen verteld door Demi. Omdat ik zo erg van dansen hou mag ik met toestemming deze ervaring met jullie delen en hopelijk krijg jij ook de dans kriebels.

Demi haar dans ervaring 

Ik heb 2 jaar lang gedanst, bij een kleine dansschool bij mij in de buurt. Ik deed streetdance, jazz en hiphop door elkaar. Ik ben er 4 jaar geleden mee gestopt, omdat ik mijn groepsgenoten niet leuk vond. Ik kon het niet met ze vinden. Maar het dansen zelf was erg leuk.

Mijn docent vroeg me vaak vooraan, omdat ik de dansjes snel door had. Zo konden de anderen naar 2 kijken die het voor deden, in plaats van naar één. Ik voelde me trots, en ik danste met plezier. Ik vond hiphop het leukst, maar dat deden we het minst.

Ik dans zelf af en toe nog, maar dan alleen met de dansjes die ik me nog herinner. Met gym koos ik ook voor dansen, en het bracht mijn herinneringen terug. Dansen, is vrij zijn.

7 thoughts on “Meid met dans ervaringen

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

