Creamy lipstick #014

Afgelopen vrijdag heb ik een prachtige lipstick gekocht in een mooie nude kleur. Ik hou zelf niet zo van de mega felle opvallende kleuren en daarom vond ik deze zo prachtig. De lipstick heet Creamy en het is nummer  #014

waar heb ik de lipstick vandaan waar ik zo verliefd op ben? Vanonder DA in mijn dorp. De lipstick koste me €3,05  hij is dus ook niet zo heel erg duur. De Creamy is van het huis merk van DA.

 

De lipstick is dus echt een budget lipstick heb je niet veel geld, maar wil je toch een nieuwe lipstick? Kijk bij de drogisterij en dan het huismerk dat zijn soms echt prachtige kleuren.

imageimage

 

Zo ziet de lipstick er uit als ik hem op mijn lippen heb. Ik vind het een prachtige kleur die niet te veel opvalt, maar toch een stijlvol iets geeft aan je look. Ik ben ook heel blij dat deze lipstick mat is, want zelf hou ik niet zo van de lipsticks die glitters hebben of die glanzen nee doe mij maar mat, want dat past bij mij.

 

wat is jou favoriete lipstick? Die van mij is op dit moment zeker deze.🙏🙏💎🙏🙏

30 thoughts on “Creamy lipstick #014

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

