Mijn liefde voor stationary | Gastblogger

Hooii allemaal,

Een zwak voor stationary; ik heb het altijd al gehad. Vanaf dat ik wist wat het inhield, ben ik het gaan ‘sparen’. Bij de Hema heb je bijvoorbeeld veel stationary en ik ging dan ook vaak naar die winkel. Wil je weten wat ik er verder allemaal over te vertellen heb of wat het überhaupt is? Lees dan snel verder.

stat1

Stationary zijn gewoon kantoorspulletjes, maar niet zomaar kantoorspulletjes: ze zijn heel lief, cute en schattig. Vandaar mijn liefde ervoor, haha.

stat4

Het leuke hieraan vind ik dat het nuttig is (dan voel ik me ook niet schuldig als ik alwéér een notitieboekje heb gekocht) en het er leuk uitziet. Ik show het dan ook graag door zoveel mogelijk op mijn bureau te zetten, zodat het nog nét niet rommelig wordt.

stat7

Onder stationary vallen niet alleen notitieboekjes en washi tape, ook lijstjesboekjes (die je bij speciale schrijfwinkels kunt kopen, vaak zijn het webshops), sticky notes, pennen, stickers, planners, paperclips, magneetjes, markers en leuke gummetjes vallen hieronder. Genoeg keuze, dus!

stat6

Mijn stationary koop ik vaak bij de Hema, want wat zijn de kantoorspulletjes daar leuk zeg! Verder heel soms eens bij de Action en ik wil ook nog een keertje iets kopen bij MiniInTheBox.

stationairy8
Ik heb zelf natuurlijk ook een stash met stationary, en naar een idee van Teske heb ik het uitgestald op mijn bureau. Mijn notebooks stash hebben jullie hier kunnen zien.
Ik heb achterin allemaal stickers en een paar sticky notes, daarnaast heb ik een DIY pennenbakje (met pennen erin, beetje rommelig maar oké). Daarvoor heb ik een bakje met stempels, verdwaalde washitapes, magneetjes en een klein notitieboekje. En daar weer voor staat een bakje met tekstmarkers. En dan nog het stuk rechsvooraan, je ziet twee bakjes (in de ene sticky notes, in de ander paperclips) en daarvoor staat een soort kalender. En daarnaast liggen nog twee grote gummen.

Dit was dan het artikel over stationary, ik hoop dat jullie mijn liefde hiervoor nu een beetje begrijpen ❤ . Ik krijg nu spontan de kriebels om naar de winkel te rennen en alle stationary stuff te kopen.

Liefs, Maaike ❤

4 thoughts on “Mijn liefde voor stationary | Gastblogger

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

