Winnaars winactie Pilaten πŸ’Ž

Heey heey,

vandaag is het dan eindelijk zo ver. De uitslag van mijn winactie. Met de winactie deden 9 mensen mee, maar er konden maar twee winnen. Iedereen die mee deed echt mega bedankt voor het meedoen. De uitslag wordt niet veranderd de winnaars hebben vier dagen de tijd om op mijn mail te beantwoorden totdat ik een nieuwe winnaar kies.

en dan nu de winnaars van mijn winactie. Ik zeg het nog 1 keer echt mega bedankt voor het meedoen.

De twee winnaars zijn ‘trommelgeroffel’

Falibeauh en Xmarit4277

 

Meiden gefeliciteerd met jullie prijs. Ik mail jullie snel voor jullie adres zodat de pakketjes snel naar jullie toe kunnen komen.

 

heb je niet gewonnen? Volgende keer gewoon nog een keer proberen zou ik zeggen, ❀️  Er komen wel meer winacties op mijn blog. πŸ’ŽπŸ™

 

 

 

3 thoughts on “Winnaars winactie Pilaten πŸ’Ž

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

