Project blogcrime #4

image

Ze vertelde me dat ik in coma lig en dat ze niet weten of ik ze kan horen en dat ik ze dus begrijp. Mijn ouders vertelden ook dat de dokters de politie heeft gebelt en dat die morgen naar mijn klas gaat vanwege wat er was gebeurd want dit was met opzet. Mijn ouders zeiden dat ze weer naar huis gingen en dat iedereen in het ziekenhuis op me zou gaan letten en als er wat zou gaan veranderen dat ze hun dan zouden bellen. Mijn ouders gingen weg en ik was alleen ik ging slapen ofja dat dacht ik want ik was zo moe, maar ik bleef me wel realiseren dat niemand zou weten wanneer ik weer zou gaan ontwaken uit mijn coma….. Zo ben ik de laatste keer geeindigt met project blogcrime.

Ik lig nog steeds in het ziekenhuis, maar ik kan niks zien het voelt nog steeds alsof ik slaap. Ik ging slapen ofja ik probeerde dat, want ik had mijn ogen toch al dicht dus iedereen dacht toch al dat ik zou slapen. Plots schrik ik wakker van luid gepiep. En ik zie mijn ouders huilen en dokters voor me staan. Ik probeerde te praten maar dat lukte niet. Mijn ouders kijken me lachend aan en huilend ik denk huilen van geluk. Dan zegt mijn moeder, lieverd je bent wakker, ik kan het niet geloven zelf denk ik niet dat ik zo lang ben weggeweest, maar ik durf er ook nog niet om te vragen. De dokters laten me nog een even in het ziekenhuis en binnenkort mag ik weer naar school. Zelf weet ik niet wat er is gebeurd en mijn ouders moeten van de dokter weg. De dokter gaat met mij praten over van alles. Hoe het op school is en over testjes die ze willen doen. Ik antwoord goed en vind de testjes ook handig, want dan weet ik misschien zelf ook wat er is gebeurd, daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar namelijk. De dokter haalde er een zuster bij en die gaat mijn bloed prikken als ik nog even een uurtje ga rusten dan mag ik naar huis. Ik heb best zin om weer naar huis te gaan en weer naar school. Helaas kan ik nog niks zeggen vanwege de schrik zeggen de doktoren. Mijn stem komt vanzelf weer terug, maar dat duurt soms een paar uurtjes.

Oe echt mega spannend deze aflevering weer. Deze serie is in samenwerking met, Jordy, Lisa,Β Marleen, Melanie.

3 thoughts on “Project blogcrime #4

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

