Liebsteraward| tagt by Ingeslife

Heey heey,

vandaag heb een mega leuke nominatie voor jullie, want ik ben door de mega lieve Inge genomineerd voor de liebsteraward.โค๏ธโค๏ธ

De regels voor de Liebster award zijn als volgt:

Bedank diegene die jou genomineerd heeft.
Beantwoord de vragen van degene die je heeft genomineerd
Bedenk zelf 11 vragen.
Nomineer max. 11 anderen.
Breng de genomineerden hiervan op de hoogte.

 

1. Welk beroep zou je (later) willen hebben?

of ik zou in de toerisme willen werken of ik wil de journalistieke richting op.
2. Welk dier zou je het liefst willen hebben?

een hondje.
3. Welk doel zou je willen bereiken met je blog?

dat ik toch nog meer lezers krijg en dat ik nieuwe mensen keer kennen.
4. Welk doel zou je willen bereiken met je leven?

Ontdekken wie ik nou werkelijk ben.
5. Welke sport beoefen je het liefst?

dansen.
6. Liever zomer of winter?

beide, want ik hou van warmte, maar ik ben in de winter jarig.
7. Welk make-up product zou je echt niet kunnen missen?

lipstick Haha.
8. Zou je liever willen vliegen of jezelf transporteren?

vliegen, want dan kan je de weide wereld zien en nieuwe dingen ontdekken.
9. Welke quote inspireert jou het meest?

if you can dream it. You can do it.
10. Hoe ben je op je blognaam gekomen?

ik hou van lipstick en van schoenen Haha.
11. Liever naar het strand of het zwembad?

zwembad dat vind ik toch leuker ook om met vrienden heen te gaan de zee is namelijk soms zo vreselijk koud.

 

 

 

inge echt mega bedankt voor de vragen.

ik nomineer jou, jou, jou en jou. Jij leest dit en daarom vind ik dat ik jou mag nomineren. Dit zijn mijn vragen voor jou.

  • Wat is de mooiste reis die je hebt gehad?
  • Wat is je aller grootste hobby?
  • Heb je wel eens iets gedaan waar je spijt van hebt gekregen?
  • Favoriete schoenen plus foto?
  • Hoelang blog je al? En waarom ben je begonnen?
  • Hoe gaat het met je?
  • Als je รฉรฉn ding mocht wensen wat zou je wensen en waarom. (Meer wensen wensen mag niet)
  • Wat is je favoriete beauty product?
  • wil je het altijd koud hebben of altijd warm?
  • nooit meer een broek aan of altijd hakken dragen?
  • favoriete deo merk?
10 thoughts on “Liebsteraward| tagt by Ingeslife

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

