Lovely blogger award🙏

Vandaag heb ik een mega leuke award voor jullie. Ik ben namelijk door Dagmar genomineerd. Dagmar echt mega bedankt voor deze nominatie. De award vindt ik heel leuk om te doen en ik ben echt mega blij dat je mij hiervoor hebt willen nomineren.

Hier de regels even op een rijtje:

Eerst bedank je diegene die je nomineerde.
Daarna deel je 7 feiten over jezelf.
Nomineer anderen voor de award (maximaal 15 personen).
voeg de regels toe aan je post.
Laat de andere bloggers weten dat ze genomineerd zijn.

 

de 7 feitjes. Als ik eerlijk ben ik vond ze moeilijk om te verzinnen.

  • ik ben dol op treinreizen
  • ik ben geen ster in talen
  • ik ga een opleiding toerisme doen
  • dit jaar doe ik examen op Vmbo theoretisch niveau
  • ik heb 7 vakken. Waarvan 1 vak eigenlijk niet kon. Op mijn school kan je namelijk niet economie en natuurkunde doen, want die uren vallen gelijk, maar door mijn tussenuur heb ik het toch mogelijk kunnen maken.
  • ik ben dol op reizen.
  • ik heb meer dan 20 coca cola glazen.

 

poeh dit waren toch nog best wel wat. Welke wist jij nog njet van mij? Of had je niet van me verwacht?

 

de mensen die ik nomineer zijn:

7 thoughts on “Lovely blogger award🙏

  1. Pingback: Lovely blogger award! #1 – JORDYTALKS

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

