Notebooks stash | Gastblogger

Heeyy allemaal!

Daar ben ik weer, met een nieuwe gastblog. Vandaag wil ik jullie graag mijn notitieboekjes stash laten zien, ik ‘spaar’ ze als het ware en ik heb er echt een soort verslaving aan, haha. Het leek me leuk om alles te laten zien 🙂 . Veel leesplezier!

notebooks1
Dit zijn ze allemaal bij elkaar. Op het eerste gezicht lijkt het misschien weinig, maar ik heb ze geteld en het zijn er 24…

notebooks9
Hier heb je vijf notitieboekjes met ringbanden. De groene gebruik ik op het moment niet, maar is van de Action. De tweede heb ik voor Sinterklaas gekregen en de derde gebruik ik voor to-dolists en een blogplanning. De laatste twee heb ik vorig jaar (haha) van Inge. Ik neem de kleine nu overal mee naartoe, als ik dan een idee krijg voor een blogartikel, kan ik dat zó opschrijven!

notebooks3
Hier heb je weer vijf notitieboekjes. De eerste twee heb ik een maandje geleden bij de Action gekocht, voor ongeveer een euro per stuk. De andere drie zaten bij elkaar in een pakketje en heb ik ook ooit een keer gekregen.

notebooks4
Het roze notitieboekje (helemaal links) gebruikte ik vroeger om aantekeningen tijdens geschiedenis te maken, maar nu gebruik ik ‘m niet meer, hij ligt daar gewoon een beetje in mijn kast, haha. Het boekje ernaast komt van de IKEA en daar teken ik wel eens in, want het heeft geen lijntjes. Het notitieboek(je) met de harde kaft ernaast heb ik vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen en ik gebruik het soms om planningen in te schrijven. Het boekje ernaast (van de HEMA) was bedoeld voor planningen, maar ik heb op nog maar een paar bladzijdes wat geschreven :O .

notebooks5
Deze – wat kleinere – boekjes vind ik ook heel leuk, omdat ze er gewoon zo leuk uitzien. De linker is van de HEMA en je kunt er een to-do list in maken, maar ook uitscheurbare notities. Ik schrijf er altijd mijn Goals voor de maand in. Het boekje ernaast is heel dik en door de ringband kun je er moeilijk in schrijven, wel jammer. Maar voor de rest past hij goed bij het A5-formaat boekje in dezelfde kleur. Het boekje daarnaast heb ik van mijn zusje gekregen, ze heeft eerst een klein boekje gekocht en daar dan allerlei plaatjes en schattige stickers op geplakt, hoe lief! Ik heb geen flauw idee waar het boekje ernaast vandaan komt, die heb ik vast ook gekregen…

notebooks6
De twee oranje boekjes heb ik ooit van mijn moeder haar werk gekregen, maar ik gebruik ze nooit. Het andere boekje – van Hoe Overleef Ik… – heb ik bij het Hoe Overleef Ik-kamp gekregen waar ik twee jaar geleden een keer heen ben gegaan.

notebooks7
Die bovenste twee notitieboekjes heb ik een keer van mijn oma gekregen (er zit volgens mij ook een boekje van mijn zusje bij, haha) en de onderste ook. Ik vind ze heel vrolijk met al die bloemetjes ❤ .

notebooks8
Dit zijn dan toch wel echt mijn favoriete notitieboekjes. De mintgroene omdat hij zo’n mooie kleur heeft, mintgroen is mijn lievelingskleur. En ik maak er natuurlijk blogplanningen in – en bloggen vind ik superleuk 😉 . Het to-do en blog notes boekje vind ik ook mooi, de bloemetjes zijn lekker vrolijk en zo krijg je echt zin om erin te gaan schrijven. Het boekje met de kartonachtige kleur vind ik leuk omdat het A5-formaat heeft – dat schrijft zo lekker – en omdat het die kleur heeft, zo kun je ‘m zelf nog leuk oppimpen of het gewoon zo laten (dat staat echt heel stoer). Ze hebben allemaal een elastiekje, zo blijven ze stevig. Ze komen ook allemaal van de HEMA, haha.

Ik zie nu wel weer dat ik altijd veel notitieboekjes krijg, ik koop er bijna geen. Maar áls ik er dan eentje koop, doe ik dat toch wel bij de HEMA, die heeft fijn papier en het is niet zo duur.

Waar kopen jullie notitieboekjes?

Liefs, Maaike ❤

3 thoughts on “Notebooks stash | Gastblogger

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

