Save or kill #tag

Ik ben door de Mega leuke Anke genomineerd voor de save or kill tag. De vragen waren Mega leuk en het beantwoorden was ook heel leuk. 😘

Dit zijn de regels:

  • Bedank de persoon die je genomineerd heeft
    beantwoord de vragen door te ergeren met ‘save…en dan de naam van wie je zou redden van de twee.’
    nomineer anderen voor deze tag
    voeg de regels toe aan je post
    bedenk 10 nieuwe vragen voor de genomineerde
    laat andere bloggers weten dat ze genomineerd zijn

 

Wie zou je redden: herfst of winter?
Sowieso de winter, want dan is er nog een mogelijkheid voor sneeuw. En natuurlijk niet te vergeten ik ben in de winter jarig.
Wie zou je redden: frans of duits?
Kan ik ook gaan voor Frans Duits 😂 😂 (dat is een zanger)  haha ik zou gaan voor Duits, want die taal vind ik toch nog iets makkelijker dan Frans.
Wie zou je redden: pizza of patat?

Pizza, want ik hou van pizza Hawaïi.😍😍
Wie zou je redden: Essence of Catrice?

Essence, want daar hoor ik veel goede dingen over. Zelf gebruik ik niet echt make-up.
Wie zou je redden: Orange Is The New Black of The Walking Dead?

Oe die is moeilijk, want Orange is the new Black heb ik helemaal uitgekeken. En met the walking dead ben ik net begonnen. De series zijn allebij echt mega leuk. Maar toch zou ik Orange is the new Black redden.
Wie zou je redden: New York of Las Vegas?

New york denk ik.
Wie zou je redden: kat of hond?

Hond, want die vind ik schattiger.
Wie zou je redden: Iphone of Samsung?

iphone. Zelf heb een Samsung, maar ik ben toch iets meer fan van de Apple producten.
Wie zou je redden: mascara of lippenstift?

lipstick. I love lipstick.
Wie zou je redden: Primark of H&M?

H&M, want ik ben toch meer fan die van winkel, omdat die dichterbij is.

 

 

 

 

Anke echt mega leuk, de mensen die ik nomineer zijn,

 

Nu aan jullie save or kill.

  • Wie zou je redden:  Mac of Dior.
  • wie zou je redden: rok of jurk
  • wie zou je redden: whatsapp of Instagram
  • Wie zou je redden: bloggen of YouTube
  • wie zou je redden: de persoon die je nu leuk vindt of je toekomstige man of vrouw
  • wie zou je redden: Netflix of de bioscoop
  • wie zou je redden: een prachtige lamp in je minst favoriete kleur of een lelijke lamp in je favoriete kleur
  • wie zou je redden : Europa of de verenigde staten.
  • wie zou je redden: je vriend/vriendin of je familie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En als lezer? Wat zijn jou antwoorden?

11 thoughts on “Save or kill #tag

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

