Songtag-st

Heey heey,

een tijdje geleden ben ik genomineerd door de mega leuke en lieve Inge voor deze tag. Een paar dagen geleden zag ik het pas dus ik ging hem gelijk typen en inplannen.❤️

De regels
– Benoem steeds de eigenaar: CELINEMIENE
– Bedank diegene die je nomineerde
– Beantwoord de titels van de liedjes met de mooiste zin uit dat lied
– Bedenk zelf 5 titels (bekende liedjes)
– Nomineer 5 anderen en breng ze hiervan op de hoogte

De nummers die ik van Inge heb gekregen:
1. Take your time – Sam Hunt

Cause everybody in here knows your name
And you’re not looking for anything right now

2. Locked Away – Adam Levine

If I got locked away
And we lost it all today…
Tell me honestly…
Would you still love me the same?
If I showed you my flaws
If I couldn’t be strong
Tell me honestly
Would you still love me the same?

3. Let it go – James Bay

So come on, let it go
Just let it be
Why don’t you be you
And I’ll be me?
Everything that’s broke
Leave it to the breeze
Why don’t you be you
And I’ll be me?
And I’ll be me

4. Purpose – Justin Bieber

Feeling like I’m breathing my last breath
Feeling like I’m walking my last steps
Look at all of these tears I’ve wept
Look at all the promises that I’ve kept

5.La la love – TP4Y

Your love your love, its so amazing

 

 

lieve Inge dankjewel voor deze nominatie

ik nomineer iedereen die dit leest en dit zijn jullie nummers.

 

Me myself and I – G-EAZY X BEBE REXHA

Be the one – Dua Lipa

1,2,3 – Ronnie flex en lil kleine

Human – Christina perrie

Not over you – max Schneider

 

Vergeet ook zeker niet te kijken in deze post want ik heb nog een winactie lopen.

2 thoughts on “Songtag-st

  1. Heel leuk! Deze tag zie ik vaak voorbij komen en ik ben ook al een aantal keren getagd, maar ik heb deze tag nog nooit zelf gedaan. Misschien toch iets om een keer te doen! Toffe zinnen uitgekozen, leuk om te lezen!

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

