De Songtag-st🎶

Ik ben door de mega lieve en leuke Claire genomineerd door de songtag-st. Lieve meid echt mega bedankt voor deze nominatie ik vind deze tag zo leuk om te zien en nu mag ik hem ook invullen en dat vind ik ook leuk.

De regels:

♪ Benoem steeds de eigenaar: CELINEMIENE
♪ Bedank diegene die je nomineerde
♪ Beantwoord de titels van de liedjes met de mooiste zin uit dat lied
♪ Bedenk zelf 5 titels (bekende liedjes)
♪ Nomineer 5 anderen en breng ze hiervan op de hoogte

 

De nummers die Claire voor mij heeft gekozen:
ZAYN-Pillowtalk

In the place that feels the tears
The place to lose your fears

Marvin Gaye-Charlie Puth ft. Meghan Trainor

But I’d love to be in trouble with you

Love yourself-Justin Bieber

And I didn’t wanna write a song cause I didn’t want anyone thinking I still care

American oxygen-Rihanna

Every breath I breathe
Chasin’ this American Dream

Hello-Adelle

Hello, can you hear me
I’m in California dreaming about who we used to be
When we were younger and free

 

 

Dit waren die van mij. Nu gaan ik nieuwe mensen nomineren en hopelijk willen zij deze mega leuke tag ook invullen.❤️❤️

Ilona🐼🐼

Internet Princess (aka Iris)

Lisa💕

Robin❄️

Nikki 👑💎

 

the he numbers that I choose for you are:

  •  You’re such A – Hailee Steinfeld
  • Lost boy – Ruth B
  • Colors – Halsey
  • My house – Flo Rida
  • Youth – Troye Sivan

 

i wish you a lot of good luck and happiness when you fill in. Don’t forget music in your life can make you happy. 💎👑🎉❤️

 

 

 
Vergeet ook zeker niet te kijken in deze post want ik heb nog een winactie lopen.

6 thoughts on “De Songtag-st🎶

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

