Dagje Almere

Vandaag heb ik een mega leuke video. Deze video is gemaakt door Anke van xgraciously.wordpress.com maar omdat ik ook in het filmpje voorkom vind ik het echt mega leuk om hem hier te delen.

in het filmpje word niet veel gepraat, maar persoonlijk vind ik hem wek echt mega leuk. Ik laat jullie ook nog wat foto’s van Almere zien. ❤️

 

Wil je weten wat de andere meiden van Almere vonden? Klik op hun naam om naar de post te gaan, zelf vond ik het mega leuk en gezellig.

 

Anke, Inge en Rahma

8 thoughts on “Dagje Almere

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

