Interview mirthe

Vandaag heb ik weer een mega leuk interview met niemand minder dan Mirthe.

Voor de mensen die je niet kennen zou je je willen voorstellen?

Hi guys! Mijn naam is Mirthe en ik ben de eigenaresse van Mirthespassion, mijn persoonlijke beauty, fashion en lifestyle blog. Ik blog sinds 2 augustus 2015 en doe het met steeds meer plezier. Volgen jullie me al op Instagram? Zo niet: mirthespassion.


Waar blog je op?

Ik blog via WordPress. Mocht je benieuwd zijn naar mijn blog dan is dit de link: www.mirthespassionnl.wordpress.com


Wat ik je favoriete make-up?

Lippenstift, oh my gosh ik houd zoveel van lippenstift. Ik ga nooit zonder lippenstift de deur uit!


Wat is je aller grootste hobby?

Hmm, dat is lastig. Ik heb meerdere grote hobby’s. Mijn 3 grootste hobby’s zijn hockey, musical EN bloggen natuurlijk! πŸ™‚


Naar welk land zou je nog naar toe willen?

Het lijkt me heel erg gaaf om nog eens naar Thailand te gaan, mijn vader is er afgelopen maand geweest voor zijn werk en hij heeft zulke gave foto’s gemaakt. Ik ben echt jaloers geworden dus een tripje naar Thailand? Graag!


Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik las veel blogs van andere bloggers en zij inspireerde me heel erg. Zo ben ik eigenlijk langzamerhand in het bloggerswereldje gestroomd.


Wat is je aller grootste droom?

Gelukkig worden en gezond blijven. Klinkt gek, maar ik vind dit zo’n belangrijk iets. En heel ver komen met mijn blog, hihi.


Wat is je favoriete outfit?

Een lekkere oversized sweater, een spijkerbroek en leuke gympen!


Heb je sociaal media Kanalen?

Zeker weten, zo kun je op de hoogte blijven. Instagram: mirthespassion en op Snapchat ook mirthespassion!


Wil je nog iets leuks zeggen tegen de mensen die dit lezen?

Ik hoop dat jullie me allemaal gaan volgen en dat jullie met veel liefde en plezier mijn blog gaan lezen!

 

 

 

 

 

 

 

Mirthe echt mega bedankt dat je mijn vragen hebt willen beantwoorden.

 

Vergeet ook zeker niet te kijken in deze post want ik heb nog een winactie lopen.

11 thoughts on “Interview mirthe

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

