Project blogcrime #3

Ik nam een slok van mijn drinken en toen werd ik heel duizelig. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik probeer te blijven staan. De twee drankjes vallen uit mijn handen en ik val op de grond………….

Op deze manier ben ik als laatste geëindigd met deel 2 van project blogcrime. Kunnen jullie oplossen wat er precies is gebeurd? En wie het heeft gedaan? Wil je het vorige deel nog lezen? Klik dan hier.

 

(Alles wat ik in dit deel zeg is in gedachten, want ik ben op de grond gevallen en ik doe niks meer)

Ik voelde nog een harde klap, maar daarna niks meer…….  Wat is er toch aan de hand waarom kan ik niet bewegen. Ik raak helemaal in paniek, maar dat zie je niet want ik beweeg niet. Zelf denk ik nog dat ik aan het huilen en aan het schreeuwen ben van de pijn maar ik zie niks en ik doe ook niks, wat ik wel kan is horen wat er allemaal gebeurd zo hoor ik dat er mensen om me heen staan die in paniek zijn en dat iemand om een ambulance heeft geroepen dat iemand 112 moet bellen ik weet niet hoelang het duurde voordat ze er waren, maar het voelde als een eeuwigheid. Ik hoor iemand zeggen dat die gene met mij mee gaat naar het ziekenhuis zelf kan ik niet bewegen ik zie niks en ik voel niks. Ik hoor alleen dat ik in de ambulance kom door een kleine klap die ik hoor van de brancar tegen de ambulance. Ik hoor de ambulance met een volle snelheid reiden waarover heen? Ik zou het niet weten. De dokter die bij me zit blijft tegen me praten ik wil reageren maar dat lukt niet ik kan alleen luisteren. Opeens hoor ik geen geluid meer van de ambulance de sirene is gestopt.  Ik hoor de deuren opengaan en mensen schreeuwen dat ze er langs moeten want het is een noodgeval.. Ik ben dus een noodgeval. Het voelt alsof ik vreselijk moe ben, maar ik heb ook het gevoel dat ik al een hele tijd slaap. Ik weet verde niet wat er gebeurd, maar opeens kwamen mijn ouders bij mijn bed zitten ofja dat denk ik het kan ook zijn dat ze bleven staan, maar ze praten tegen mij en dat vind ik heel fijn, want het voelt nu niet alsof ik in een vreemde omgeving ben. Op eens kwamen er nog meer mensen binnen ik denk dokters. De mensen praten tegen mijn ouders en toen kwamen mijn ouders weer bij me huilend dat hoorde ik in hun stem. Ze vertelde me dat ik in coma lig en dat ze niet weten of ik ze kan horen en dat ik ze dus begrijp. Mijn ouders vertelden ook dat de dokters de politie heeft gebelt en dat die morgen naar mijn klas gaat vanwege wat er was gebeurd want dit was met opzet. Mijn ouders zeiden dat ze weer naar huis gingen en dat iedereen in het ziekenhuis op me zou gaan letten en als er wat zou gaan veranderen dat ze hun dan zouden bellen. Mijn ouders gingen weg en ik was alleen ik ging slapen ofja dat dacht ik want ik was zo moe, maar ik bleef me wel realiseren dat niemand zou weten wanneer ik weer zou gaan ontwaken uit mijn coma…..

 

Oe echt mega spannend deze aflevering weer. Deze serie is in samenwerking met, Jordy, Lisa, Carolien, Marleen, Melanie en Fabien.

P.s. Kijk nog zeker even bij want ik heb nog een winactie lopen.

2 thoughts on “Project blogcrime #3

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

