These Girls 💎👑

screenshot_2016-02-17-22-34-56.png

De meiden die je hier nu ziet….. Deze meiden zijn toch wel echt toppers, omdat het vandaag 1 maart is wil ik jullie vertellen wat ik zo geweldig vind en hoe ik deze meiden heb leren kennen. Ja er komen ook een heleboel foto’s, want ik heb deze geweldige toppers ook in het echt gezien en daar ben ik zo mega blij mee.❤️❤️

Het begon allemaal in het jaar 1963. Haha nee grapje deze meiden heb ik via Fabiën, de oprichtster van de Blogsquad, leren kennen. We hadden echt een mega leuke app die gestrart was op 13 september 2015 waarin we ook zeiden dat we wilden meeten en zo gezegd zo gedaan. Op 24 oktober 2015 heb ik deze meiden in Almere leren kennen. Maricia en Anke al wel wat eerder die heb ik leren kennen op station Leeuwarden, want wij zijn drie Friezen die gezellig samen gingen reizen richting Almere. In Almere kwam ik deze andere drie mega leuke meiden tegen namelijk Nikki, Maaike en Inge.💎

screenshot_2016-02-17-22-35-09.png

Van links naar rechts Maaike, Anke, Nikki, Inge, Maricia en ikke.. Btw deze post hebben Maaike en ik samen geschreven ❤️.

Ik kan er niet over uit hoe bijzonder deze meiden voor mij zijn (dit klinkt heel cliché, maar ik meen dit oprecht). En hoe apart kan het ook zijn, een half jaar geleden waren dit nog wildvreemden voor mij en wat mooi dat je elkaar dan via internet kan ontmoeten.
Ik kan deze meiden helaas niet elke dag zien, maar we spreken zo nu en dan af om te meeten en om daarna de stad in te gaan. En toen we voor de eerste keer gingen meeten, was het in het begin best een beetje awkward, zo van: Dus jij bent die ene die ik via de Blogsquad heb leren kennen? Maar nadat iedereen op de plek van verzamelen was en we elkaar een beetje beter leerden kennen, raakten we wel meer in gesprek en was het alleen maar gezellig.

Deze meiden zijn binnen een half jaar tijd een groot deel van mijn leven gaan vormen. Als jullie dit lezen, liefde voor jullie! ❤

screenshot_2016-02-17-22-36-09.png

We hebben ook deze prachtige foto uit Groningen met van voor naar achteren Anke, Rahma, Maricia, Maaike en Jessica. Deze mega leuke meiden zijn allemaal al geen vriendinnen meer nee ze zijn zoveel meer dan dat. Deze meiden zijn mijn zusjes en dit is zo waar, want ik kan ze echt alles vertellen en ik weet dat ze achter me zullen staan net zoals ik bij hun doe. (Deze post in gezamenlijk gemaakt tussen de beheerder Jessica en de extra blogger van deze blog Maaike)  deze meiden zijn in zo’n korte tijd zo speciaal voor me geworden dat ik ze echt nooit meer kwijt wil want we steunen elkaar in dat halve jaartje dat we elkaar hebben leren kennen Haha. De eerste meeting was best spannend zoals Maaike ook had gezegd, maar het was ook mega gez ellig. De tweede meeting was al wat minder spannend, maar nog steeds een beetje, want we zagen deze keer voor een eerst een nieuwe namelijk Rahma ze zit al net zolang in de Blogsquad als ze andere meiden, maar er waren helaas een aantal die niet meekonden naar Almere vanwege school of privé redenen.

imageimage

Dit zijn nog 2 foto’s van de laatste meeting namelijk ook in Almere. Helaas konden er veel niet mee, omdat ze geen geld hadden voor de trein 😭 Hopelijk zie ik ze echt snel weer. Alle meetings die ik met de meiden heb gehad waren echt mega leuk.

Ook de meiden vertellen wat over de verschillende meetings. Ze weten nog niet dat dit op mijn Blog is gekomen 🌞.

Nikki over de eerste meeting in Almere.
Reizen was ver, maar het leuke was dat het wel een ervaring met zich mee brengt, een boel nieuwe vriendinnen en een geweldige herinnering. Eerst in Almere wat geshopt bij de primarkt en daarna gegeten bij de hema. . En het is echt waar when you have fun the Times fly.. Binnen de kortste keren moest ik alweer naar huis en eigenlijk wilde ik helemaal niet. Het voelde als1 uurtje terwijl ik al 2uur onderweg was geweest en 4 uur met de meiden had doorgebracht haha.. Ze voelen echt als vriendinnen voor mij en ik kan niet wachten tot een volgende keer ❤
Maricia over meeting Groningen 

Ehm, groningen was leukkk. Het was heel gezellig, beetje jammer dat mensen in de andere groep opeens gingen zeiken en moeilijk doen,(we hebben 2 blogsquad WhatsApp groepen) maar verder echt heel erg gezellig!
Wel was het heel veel heen en weer geslenter als mensen weggingen. Naar station, weer naar de stad, weer station enzovoort. Toen ik thuis kwam waren mn voeten ook echt dood tbh.😂
En natuurlijk was het VEEL te snel voorbij, maar dat is standaard zo, haha!
Xo

Anke over meeting Almere
Jaa ik vond het heel leuk en gezellig 🙂 zoals altijd! We hebben elkaar nog maar 3x ontmoet maar toch voelen jullie nu al als echte vriendinnen

Rahma over de meeting in Groningen

29 December 2015 besloten Jessica, Anke, Maricia, Maaike en ik te gaan meeten in Groningen, een prachtige stad. Aangezien ik als enige in Drenthe woon moest ik in mijn eentje met de trein naar Groningen, gelukkig was dat maar een klein halfuurtje dus op zich niet zo erg. We hadden voor de Starbucks afgesproken en het was meteen al heel gezellig. Aangezien dit de 1e keer was dat ik met ze ging meeten wist ik niet zo goed of we wel een klik zouden hebben, maar gelukkig was die er al meteen! We moesten nog eventjes wachten tot Maaike kwam maar daarna besloten we naar de stad te gaan. We zijn een paar winkels in geweest maar helaas heb ik niet zo heel veel leuks kunnen vinden, na een sjaal dan. We hebben een beetje rondgelopen en vooral heel erg veel gekletst. Als lunch gingen we naar de supermarkt toe en besloten we wat broodjes te kopen die we daarna op een plekje met allemaal bankjes op gingen eten. Op een gegeven moment kwamen er zelfs allemaal vogels op ons eten af! Rond een uur of 4 ging ik alweer naar huis toe, en eigenlijk was dat echt veels te vroeg! Ik ging nog eventjes langs de Starbucks maar dat duurde iets langer dan verwacht dus moest ik gaan rennen naar de trein! Het was dus echt een hele leuke dag met echt geweldige meiden! Ik ben echt heel dankbaar dat ik ze heb leren kennen, want ondanks dat ik ze nog maar 2 keer in het echt heb gezien voelt het alsof ik ze al een jaar lang ken en veel vaker heb gezien dan 2 keer!

 

20 thoughts on “These Girls 💎👑

  1. Pingback: Blogger van de maand: Jessica – inspiration for you

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

