Victoria secret review from birthday #2

Vandaag heb ik alweer mijn allerlaatste review van mijn verjaardags cadeautjes. Zo snel al. Hopelijk vinden jullie dit review ook mega leuk en aan het einde heb ik ook nog een vraagje voor jullie.

 

 

Het is echt een heerlijke kokosolie die ik graag gebruik, want hij ruikt zo lekker fris, maar ook klein heel erg klein beetje zoet vooral fris hoor. Deze kokos zit echt elke dag in mijn tas, want ik moet hem gewoon mee naar school nemen het handige is daarom ook dat hij zo klein is. Klein maar fijn toch met deze producten.πŸ˜‰ De douche producten zijn ook echt mega fijn en ruiken ook mega lekker naar kokos. Tsja je miet van kokos houden als je deze geur wil aanbidden (zoals ik Haha) het mooiste vind ik toch wek dat ze zo lekker fris ruiken en niet zo’n sterkte geur hebben zoals mijn andere kleine die ik ook heb gekregen die vind ik lekker ruiken, maar ook heel erg sterk.

 

 

Wat zou jij graag op mijn blog willen lezen?

Vergeet ook zeker niet te kijken in deze post want ik heb nog een winactie lopen.

6 thoughts on “Victoria secret review from birthday #2

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

