Victoria secret review from birthday

Mijn verjaardag is alweer bijna een maand geleden, maar ik heb nog steeds een mega leuke review voor jullie van één van de favoriete producten die ik heb gekregen. Met dit product ben ik zo blij, want het ruikt zo lekker namelijk Victoria secret.

 

 

20160205_160246.jpg

De verpakking ziet er echt mega leuk uit, vandaag review ik de paarse Love Addict.

image

Als je de doosjes uit het andere doosje haalt hou je een opslag over. Wat ik ermee ga doen moet ik nog verzinnen. Maar als ik het weet krijgen jullie het ook zo snel mogelijk te horen.

 

 

image

De body lotion heb ik nog niet gebruikt, maar ik heb er aan geroken Haha en ik vind hem lekker ruiken.

image

 

Deze prachtige body wash heb ik wel gebruikt, hij ruikt lekker, maar ook heel erg steek  vind ik persoonlijk. Het is maar wat je fijn vind daarom vind ik het ook fijn dat het maar een klein flesje is, want een groter flesje? Die had ik veel moeilijker mee kunnen nemen in mijn overvolle schooltas Haha.

9 thoughts on “Victoria secret review from birthday

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

