Review Pilaten + winactie (Gesloten)πŸ™

Heey heey,

van Pilaten heb ik een tijdje terug mega leuke producten gekregen, waaronder een lipmasker, een gezichtsmasker voor Black heads en een prachtig kwastje. Kijk onderaan de post voor de winactie want die heb ik ook mogen organiseren in samenwerking met Pilaten. En wie wil er nou niet zachte lippen en een zachte huid?

Het pakketje was best snel binnen in twee dagen had ik mijn eerste pakketje. Op mijn winactie pakketje heb ik vijf dagen moeten wachten, maar verder is de service echt mega goed.

 

het lipmasker is sowieso veel te groot voor je lippen, Pilaten, zorgt ervoor met het veel te grote masker dat het goed over je lippen heen gaat. Ze zeggen ook dat je het masker vaker kan gebruiken, misschien is dat ook zo maar na 1 dag was het masker bij mij al helemaal uitgedroogd geen idee hoe dit kan.

image

 

Wanneer ik toch nog een beetje goed op de foto wil kijken maar door het masker gaat het heel moeilijk Haha. Het masker blijft goed aan je lippen plakken. Na 15 minuten haalde ik het masker van mijn lippen en ze waren echt lekker zacht zonder vervelende velletjes.

imageimageimageimage

En toen mocht ik dit leuke masker op mijn gezicht brengen. Ik gebruikte het kwastje dat ik erbij in het pakketje heb gekregen. Het zakje van het masker ging vrij moeilijk open net als dat ik met het kwastje best moeilijk het allemaal kon doen. Ik heb het zakje helemaal open geknipt met een schaar. Zo kon ik alles goed gebruiken. Β Toen ik alles op mijn gezicht had heb ik de timer op 20 minuten gezet zodat het goed zou blijven, maar dan komt het moeilijkste blijf serieus kijken en dat is zo vreselijk moeilijk zeker met die vrienden die ik heb waar ik altijd om moet lachen (friends I love you all) dus ik voelde het masker al een beetje uitrekken en dat ging ook best moeilijk., want hoe langer je wacht hoe harder het masker word dat is wel mooi. En toen waren de 20 minuten om en moest ik het van mijn gezicht halen dat ging vrij goed omdat er al wat los was geraakt doordat ik moest lachen. Het er af halen ging niet pijnloos, maar ik voel wel dat mijn gezicht lekker zacht ik. (Ik voel heus niet de hele tijd aan mijn gezicht……) Haha. Het kwastje heb ik daarna schoongemaakt, want die was ook echt helemaal zwart en het groene op het kwastje vond ik zo mooi. Helaas zie je het niet goed op de foto, maar het kwastje is echt heel mooi wit met groen.

 

Ik ben heel erg tevreden over de producten, maar dan wel vooral over het blackhead masker die ik ook wel heel erg leuk vond om op te doen.

 

Processed with VSCOcam with t1 preset

 

In samenwerking met Pilaten mag ik 2 pakketjes weggeven. Wat je daarvoor moet doen? Dat is niet zo moeilijk. Β Je kan alleen meedoen als je in Nederland woont

 

  • Volg mijn blog via Bloglovin, mail of wordpress
  • vertel in de reactie waarom jij dit pakketje wil winnen.
  • laat een geldig email adres achter zodat ik je kan bereiken als je hebt gewonnen.

 

Extra kansen

  • volg mij op Instagram Jessixa.x (zet in de reactie van je insta naam zodat ik dan kijken of je me echt volgt)

 

 

Je kan meedoen tot 17 maart. 18 maart maak ik de twee winnaars bekend.

Volg je niet alle basis stappen dan is je deelneming ongeldigΒ 

41 thoughts on “Review Pilaten + winactie (Gesloten)πŸ™

  1. Pingback: Victoria secret review from birthday #2 | Lipsticks and sneakers

  2. Super leuk pakketje lijkt me dat! Ik zou het graag willen winnen, omdat ik dan heerlijk kan ontspannen… Ook ga ik er dan natuurlijk een artikel over schrijven en dan tag ik jouw erin. Maarja, heel veel mensen doen mee. Dus kleine kans.. Maar ja.. Nee heb je, ja kun je krijgen! Mijn email: Falibeauh@outlook.com (ik volg je ook op Insta en WordPress!) x

    Liked by 1 persoon

  3. Pingback: Project blogcrime #3 | Lipsticks and sneakers

  4. Pingback: Interview mirthe | Lipsticks and sneakers

  5. Pingback: De Songtag-st🎢 | Lipsticks and sneakers

  6. Pingback: Songtag-st | Lipsticks and sneakers

  7. Pingback: Victoria secret review from birthday #2 – Dios ve maravillas

  8. Pingback: Project blogcrime #3 – Dios ve maravillas

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

