Review of love #2

Heey heey,

vandaag heb ik weer een mega leuk review over een nog verjaardags cadeautje. Ja veel reviews de laatste tijd van alles wat ik heb gekregen vorige maand oeps. Ik vond het niet zo leuk om alles bij elkaar te doen dat maakt alles zo rommelig.

 

image

image

image

 

Een mega leuke handzeep die ook nog eens vet lekker ruikt van de Hema. De douche gel ruikt ook echt mega lekker. Al deze producten ruiken lekker en zien er ook nog eens vet schattig uit. Het blokje voor in bad kan ik helaas niet gebruiken, want wij hebben geen bad alleen een douche, maar dat vind ik verder niet zo erg, want ik hou wel van douchen.

 

Wat is jou favoriete douche product?

11 thoughts on “Review of love #2

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

