Mobielkoopjes review

20160220_153632.jpg

Vandaag heb ik een mega leuk review voor jullie over 2 telefoonhoesjes, een oplader en een telefoonstandaard. ❤️

Eerst even wat informatie over de site. (Deze site informatie heb ik ook werkelijk van de site gehaald.)

Over Mobielkoopjes…
Mobielkoopjes is onderdeel van i-Commerce VOF en is in oktober 2007 opgericht. Ons team heeft een brede kennis van IT en Telecom producten, dit verzekert u van een goede kwaliteit en prijs maar ook van deskundig advies. Tevens ontwikkelt Mobielkoopjes unieke webwinkel-software om het “digitale webwinkelen” in Nederland te verbeteren. Mobielkoopjes heeft al meer dan 20.000 producten in haar assortiment en er komen dagelijks meerdere producten bij. Heeft u vragen voor ons? Team Mobielkoopjes is er tijdens kantooruren om al uw vragen te beantwoorden!

 

Ze zeggen dat ze een groot assortiment hebben en dat klopt ook zeker, want als ik op de site van mobielkoopjes kijk dan moet ik altijd zo erg zoeken naar welk hoesje is nou het akker leukste vind, want er zijn zo veel leuke verschillende hoesjes. Deze webshop heeft ook universele hoesjes die hoesjes zijn beschikbaar voor meerdere telefoons. Ik zal een kleine uitleg geven hoe zo iets werkt, want zelf vond ik het ook heel moeilijk en met hulp van de mensen achter mobielkoopjes heb ik een goed universeel hoesje kunnen vinden.

Wil je een universeel hoesje kopen, maar weet je niet wat de afmeting is? Kijk dan op http://www.gsminfo.nl/ zoek jou telefoon en daar staan dan de afmetingen bij. Je telefoon zoeken kan via modelnummer of naam. Kies je telefoon en a,s je naar onderen scrolt zie je specificaties staan daar staan de maten van je telefoon. Het modelnummer van je telefoon vind je in -> INSTELLINGEN -> TOESTELINFORMATIE/INFO -> MODELNUMMER
of op het kleine witte stickertje onder de accu. (Dan moet je de achterkant even van je telefoon afhalen.)

Lukt het je niet om de maat te achterhalen? Neem dan even contact op met mobielkoopjes.nl en die kunnen je verder helpen.

Hier zie je een aantal maten van de hoesjes denk je van, maar mijn telefoonmaten zitten daar niet bij dan kan dat zelf heb ik een Samsung galaxy s5 mini en ik moest een maatje L nemen. Al deze maten zijn in millimeters en je moet het hoesje kiezen waar je telefoonmaten het dichtste bij zitten.

Maat S (small) 115.5 X 62.1 X 12.3
Maat M (medium) 125.3 X 66.1 X 8.5
Maat L (large) 136.6 X 70.6 X 8.6
Maat XL (extra large) 150.2 X 76.1 X 9.4
Maat XXL (extra extra large) 167.6 X 88 X 8

 

Mobielkoopjes heeft hele leuke Samsung galaxy s5 mini hoesjes ik kan er altijd slagen als ik een hoesje zoek of als ik accessoires zoek. Mobielkoopjes heeft ook redelijk Goedkope telefoonhoesjes, want als ik soms ergens anders kijk dan kom ik wel eens veel duurder uit de hoesjes zijn ook van goede kwaliteit.

 

20160220_153754.jpg

Toen ik mijn pakketje openmaakte zag het er allemaal echt mega leuk uit.

De blauwe oplader volgens mobielkoopjes laat de oplader heel erg snel op en ik dat heb ik gemerkt. Zo’n ongeveer 5 minuten geleden deed ik mijn telefoon aan de snel lader van de oplader en toen was hij 49% vol, nu zo’n ongeveer 5 minuten later is mijn telefoon al 71% vol dat is echt vet snel.

Van dit Avani Bragatti hoesje heb ik er nu drie, twee in het bruin en een in het grijs. Ik ben echt dol op deze hoesjes, want je kan je pasjes er in kwijt dus als je uit gaat kan je makkelijk je identiteitskaart meenemen zonder dat je een grote tas mee moet nemen waar je hem toch in kwijt raakt. Het hoesje is ook heel zacht en sluit goed. Nog even terug naar de oplader ik koos voor de blauwe en als ik hem in het stopcontact heb dan gaat hij een blauw lampje aanzetten echt mega leuk. Als je hem in de snel lader hebt dan kan je er niks mee dat moet ik nog wel even zeggen.

 

ik ben heel erg blij met de accessoires en met de hoesjes.

Heb jij wel eens iets besteld bij mobielkoopjes?

 

 

Deze post is in samenwerking met mobielkoopjes 

13 thoughts on “Mobielkoopjes review

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

