Review of love

Heey heey,

Een mega leuke verjaardagsreview weer vandaag. Vandaag heb ik echt zo’n pakketje waarvan ikzelf zou denken WoW Hema alsjeblieft trouw met me. Haha maar helaas omdat winkels nu eenmaal niet kunnen trouwen zou ik er maar vaak spullen gaan kopen of ik vraag een heleboel spullen van de Hema.

 

image

image

image

image

 

Van een vriendin van me kreeg ik een mega leuk tasje met allemaal kleine spulletjes erin. Deze 2 producten zaten er ook in. Zelf ben ik er echt mega blij mee ik heb ze nog niet gebruikt, maar dat komt wel even goed opsparen voor als ik echt even een keer moet gaan ontspannen ja dat vind ik wel een goed idee. Het ruikt wel lekker vind ik.

15 thoughts on “Review of love

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

