Review van gezichtsmasker, truth or dare, oorbellen

Heey heey heey,

jajaa vandaag weer een mega leuk review over dit keer meer dan 1 artikel. Vandaag zijn het er 3 en weer heb ik ze allemaal gekregen van mijn leuke vrienden op mijn verjaardag.

 

image

Een gezichtsmasker ik zou niet meer zonder kunnen. Ik ben er dol op.

image

image

image

image

Het truth or dare boek met echt mega leuke vragen.

20160205_155723.jpg

En dan deze prachtige oorbellen. Helaas als ik moet zeggen is dat ik niet vaak van oorbellen wissel, want ik vind mijn zweerkmopjes ook best wel mooi. Ik ben wel echt mega blij met de oorbellen, want nu word mijn verzakelijk uitgebreid met nog meer oorbellen die ik niet draag, want ik vind mijn zweerknopjes  wel goed. Ja echt een leuke verzameling is dat, maar toch ik ben er wel mega blij mee ookal ga ik zie niet tot nauwelijks dragen, want het is een cadeautje en ik ben mega blij met alle cadeautjes die ik krijg.

 

 

Wat is het leukste cadeautje dat je ooit hebt gekregen.

17 thoughts on “Review van gezichtsmasker, truth or dare, oorbellen

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

