Project blogcrime #2

Project blogcrime

Dat ik hem een leuke jongen vind betekend gelukkig niet gelijknamige ik hem leuk vind nee ik heb al een oogje op iemand anders. Dan zegt jordy iets waar ik van schrik hij zegt Jessica, ik houd van je! Wil jij voor altijd bij mij blijven?

Zo ben ik de laatste keer geëindigd met project blogcrime. Vandaag. Komt deel twee van deze leuke en spannende serie die in samenwerking is met andere bloggers. Heb je het vorige deel gemist en wil je die ook nog lezen? Klik dan hierrrr

Ik kijk geschrokken om me heen. Ik zie nog snel hoe Jordy weg rent nadat hij zij dat hij verliefd op me is, ik weet alleen niet waar hij heen is gerend. Ik loop naar Marleen toe, want die weet meestal wel waar Jordy is zodat ik met hem kan ‘praten’ over wat hij nou net gezegd heeft. Marleen? Roep ik naar haar. Ze kijkt me aan en ik loop verder naar haar toe dan zeg ik Marleen kunnen wij even praten? Ze zegt dat ze dat goed vind en ik vertel haar dat Jordy heeft gezegd dat hij verliefd op me is. Ze vraagt waar hij nu is en ik antwoord met, ik heb geen idee, maar aan de ene kant maakt het me ook niet zoveel uit, want ik val niet op zulke types zoals jordy. Maar aan de andere kant wil ik ook wel weten waarom hij het heeft gezegd. Dus vandaar dat ik het even aan je vroeg. Marleen zegt dat ik niet zo moet stressen en weer lekker terug moet gaan naar de bar voor een drankje. Ik denk en denk na, maar ik blijf ermee in mijn hoofd zitten, want ik vind iemand anders leuk. Terwijl ik weer terug naar de bar loop kijk ik op mijn telefoon en ik ga effe appen met wat vrienden.






Ik nam een slok van mijn drinken en toen werd ik heel duizelig. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik probeer te blijven staan. De twee drankjes vallen uit mijn handen en ik val op de grond………….

Dit was alweer deel 2 van de spannende project blogcrime serie. Hopelijk blijven jullie lezen, want wat is er nou met Jessica gebeurd? Deze serie heb ik weer samen gemaakt in een g weekdier team namelijk met JordyLisaCarolienMarleen en Melanie. Wil je weten hoe zij deze avond hebben meegemaakt? Neem dan zeker wen kijkje op hun blogs.❤️❤️

11 thoughts on “Project blogcrime #2

  1. Pingback: Project blogcrime #3 | Lipsticks and sneakers

  2. Pingback: Project blogcrime #3 – Dios ve maravillas

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

