Liebsteraward 👑🎉

Heey heey vandaag ben ik door de mega lieve lauranne van Fashionaca genomineerd voor de liebsteraward en ik vind het het leuk om zo’n award in te vullen ik ben er dol op.❤️

De regels zijn:

❣Bedank degene die jou heeft genomineerd
❣Beantwoord de vragen die degene die jou heeft genomineerd voor jou bedacht heeft
❣ Nomineer 11 anderen
❣Bedenk 11 vragen voor de genomineerden
❣ Breng de genomineerden ervan op de hoogte dat ze zijn genomineerd

Ik heb er mega veel zin in om de vragen te beantwoorden en om andere mensen te nomineren.❤️❣❤️

Wat is je raarste gewoonte?

Oeii ehm tsja die is best wel moeilijk, want wat voor mij gewoon kan zijn kan voor een ander weer heel raar of vreemd zijn. Een vervelende gewoonte kan ik wel zeggen, want dat is nagelbijten ik wil er zo graag mee stoppen, maar ik bijt al zo lang en het lukt me niet.


Waar kan je echt niet tegen?

mensen die onterecht boos zijn en andere menden onterecht beschuldigen.


Hoeveel paar schoenen heb je?

ik heb 2 paar sneakers, 3 paar hakken en 1 paar slippers. Ik heb dus maar 6 paar schoenen en dat is echt veel en de veel te weinig.


Wat is je leukste eigenschap?

persoonlijk vind ik een leuke eigenschap van mij dat ik vaak vrolijk probeer te zijn, want  met veel lachen sta je ook vrolijker in het leven.


Wie verdient er het eeuwige leven volgens jou?

Ik.  Nee hoor grapje mijn lieve schatten van een Anke, Nikki, Rahma, Maaike, Inge, Fabiënj, Maricia, Robin, Fleur, hanne, Veerle, Jolieke, Ilona. Dit zijn echt een aantal meiden die het gewoon verdienen om voorlatend te leven.

In welk land zou je geboren willen zijn?

oe die vraag is toch best wel makkelijk. In Nederland ik zou hier echt wel geboren willen zijn hoe moeilijk het ook klinkt, maar de plaats los Angles  lijkt me ook wel gaaf, maar toch denk ik dat ik het op mijn oude vertrouwde Nederland laat.


Wat is je favoriete kledingmerk?

is het echt een merk geen idee, maar ik hou van de kleren van de Primark en van de H&M.


Welke taal zou je willen kunnen?

Spaans, want dat is ook een wereld taal en het lijkt me heel gaaf om de talen Nederlands, Engels, Duits en Spaans te kunnen. (Ik ben ook geen wonder in de andere talen ,maar dromen mag altijd toch) 


Wat is het domste dat je ooit hebt gehoord?

dat was tijdens scheikunde. Als je het antwoord fout hebt is het dan fout? 

Heb je een grappige mop?

nee ik hou niet zo van moppen.


Wat doe je het liefst in je vrije tijd?

Bloggen en gezellig doen met vrienden.

 

 

Echt mega bedankt voor deze vragen Lauranne de mensen die ik nomineer zijn. De meiden die ik eerder heb opgenoemd bij de vraag wie ik het eeuwige leven zou gunnen. ❤️❣☺️😘😘

 

mijn vragen voor jullie zijn.

❄️Wat is jou fantasie?

❄️ Welke sport zou je willen doen als je mocht kiezen?

❄️ Waar ben je trots op en waarom?

❄️ Wat houdt je op dit moment het meest bezig in je leven?

❄️ Als je één wens mocht doen die uit komt wat zou je wensen? Meer wensen wensen mag niet.

❄️ Wat vind je van mij?

❄️ Hoe zie jij jezelf over 5 jaar?

❄️ Zou je met iemand trouwen voor zijn of haar geld?

❄️ Wat is de engste film die je ooit hebt gezien?

❄️ Welke eigenschap zou je aan jezelf willen veranderen?

❄️ Wat is je grootste angst?

13 thoughts on “Liebsteraward 👑🎉

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

