Cause all around the world, people want to be loved

Heey heey,

Vandaag heb ik weer een mega leuke post voor jullie over tatoeages. Dit keer komen er ook meer afbeeldingen van tatoeages. Zelf vind ik ze nog steeds echt prachtig en ik blijf er maar over dromen.❤️ Een tatoeage niet te groot, maar ook niet te klein. Het lijkt me zo gaaf.

Hier gaat het echt om dat de mensen die echt van je houden je nooit zouden verlaten wat je ook zou doen hoe erg je ze ook zou verwaarlozen ze zouden voor altijd van je blijven houden.❤️

Iedereen wil blijdschap en niemand wil verdriet, maar zonder regen kan je ook geen regenboog maken. Dit betekend denk ik dat je altijd een somber of vervelend iets nodig hebt om iets prachtigs te creëren.

Je hoeft natuurlijk niet altijd een tekst te hebben. In deze tatoeage kan ik Peter pan herkennen het sprookje van de jongen die met elfenstof kan vliegen. Je moet niet ophouden met dromen, maar echt je dromen achterna gaan als jij het echt wil.

In love with this elephant tat. 🌸🐘 @inkspiringtattoos

A post shared by Tattoos X Travel (@justsmalltattoos) on

Als je weg kan vliegen wijd dan je vleugels en ontdek alles wat je maar ontdekken zou willen.

 

 

hoe gaat het met jullie?

23 thoughts on “Cause all around the world, people want to be loved

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

