Tag: It’s weekend! | Gastblogger

Heyyy allemaal!

Ik ben Maaike, van maaiketoday en ik mag op deze blog eens in de twee weken een gastblog gaan schrijven. Dit is dan de eerste gastblog op de nieuwe blog van Jessica en vandaag begin ik met een tag, de it’s weekend tag (omdat het eindelijk weekend is).

♥ Heb jij op zaterdag en zondag weekend of heb je op andere dagen vrij?
Ik heb op zaterdag en zondag gelukkig vrij, ik werk helemaal niet (oké, ik heb een krantenwijk op dinsdag, maar dat stelt niet veel voor). En wij hebben eens per maand ook nog studiedag – vrij! – en natuurlijk ben ik in vakanties ook vrij.

♥ Hoe laat sta je op in het weekend?
Het mag dan weekend heten, ik werk veel aan school op mijn vrije dagen. Om mijn huiswerk af te krijgen, sta ik echt wel om kwart voor acht op en begin om half negen met leren / het huiswerk maken. Ik zorg trouwens wel dat ik genoeg slaap krijg, anders is mijn hele dag niets meer waard. Oh ja, af en toe – echt héél af en toe – slaag ik erin om door de week bijna al mijn huiswerk af te krijgen. En omdat ik dan weet dat ik nog maar een klein beetje huiswerk heb, slaap ik eerst uit tot een uur of tien, elf en ga dan aan de slag.

♥ Hoe ontbijt je in het weekend?
Eigenlijk gewoon als normaal. Een broodje, misschien een rijstwafel en als ik zin heb een gekookt eitje.

♥ Hoe ziet jouw weekend er meestal uit?
Ik sta maak vrijwel de hele dag huiswerk op zaterdag, ’s middags ga ik nog naar dansles en ’s avonds kijk ik tv. Zondag maak ik ook nog huiswerk, maar we gaan ook vaak naar familie of een verjaardag op de zondag. En ’s ochtends naar de kerk natuurlijk!

♥ Wat doe jij het liefst in het weekend?
Bloggen, dat vind ik het allerleukste om te doen. Uiteraard in mijn onesie. Dansen is één van mijn favoriete sporten, dat vind ik ook heel leuk. Mijn perfecte weekend is als volgt: op zaterdag met vriendinnen afspreken en ’s avonds naar de bioscoop, op zondag lekker uitslapen en een make-uploos onesiedagje houden (waarbij ik lekker veel ga bloggen!).

♥ Wanneer plan jij activiteiten voor het weekend?
Verjaardagen, daar kun je een hele tijd van tevoren al rekening mee houden. Ik heb eigenlijk vrijwel altijd het hele weekend nodig voor mijn huiswerk, dus als ik een verjaardag heb, moet ik iets meer huiswerk doordeweeks maken.

♥ Ben je ook bezig met je studie of werk in het weekend?
Heel veel met school, op dit moment.

♥ Hoe laat ga je naar bed in het weekend?
Dat ligt eraan hoe laat ik de volgende ochtend op moet staan, ik probeer namelijk altijd minimaal 9 uur te slapen, dit omdat ik me dan beter kan concentreren op school en in het weekend.

Dit was dan de tag, Wat doen jullie altijd in het weekend?

Liefs, Maaike ❤

11 thoughts on “Tag: It’s weekend! | Gastblogger

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

