Liebsteraward 👑

Heey heey lieverds,

vandaag ben ik genomineerd voor de liebsteraward door de lieve Nikia. Deze mega leuke en lieve meid heeft mij genomineerd. Mega bedankt voor deze nominatie.❤️❤️👑

 

De regels die bij de award horen:
-Bedank en link naar de persoon/blog die je genomineerd heeft.
-Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door degene die je genomineerd heeft.
-Nomineer 11 andere bloggers en link deze.
-Stel iedere genomineerde op de hoogte van hun nominatie.
-Maak een vragenlijstje van 11 vragen voor de genomineerden.

Hier komen de vragen die Nikia aan mij heeft gesteld.

 

1. Wat vind je leuk aan bloggen?

Het is niet een specifiek iets wat ik mega leuk vind aan bloggen, want bloggen geeft mij de vrijheid van mijn creativiteit die ik kan uiten.
2. Wat vind je mooi aan jezelf?

Mijn haar. Misschien nu iets minder, omdat het kort is, maar toch vind ik mijn haar het mooiste, ik heb geen idee waarom.
3. liever 1 miljoen volgers op je blog of 1 miljoen euro winnen?

1 miljoen volgers op mijn blog. Ik hief geen miljoen euro, met volgers kan je veel meer plezier hebben. Je kan meetings organiseren, nieuwe bloggers leren kennen, nieuwe vrienden maken. Je leert nieuwe mensen kennen als ze je volgen.
4. Wat vind jij het belangrijkste in je leven?

Je dromen achterna gaan.
5. Wie is je favoriete youtuber/blogger?

Ik heb niet echt een favorite, maar Brent Rivera vind ik echt heel grappig.
6. Wie is je voorbeeld?

Mijn moeder.
7. Hoe zie jij jouw toekomst voor je?

Ik hoop dat ik voor een jaar kan oppassen, of naar school kan gaan in Amerika en ik wil graag vrijwilligers werk doen in het Midden-Oosten. Ik hoop dat ik een leerzame toekomst te gemoet ga.
8. Wat is je favoriete quote?

You can dream, but you can also make your Dreams come True.

9. Eet jij super snel je eten op? of geniet je ervan?

Beide ik kan snel eten, maar ook heel erg genieten.
10. Kan jij een maand zonder telefoon?

Ik zou het dol graag eens willen proberen.
11. Ben je een laatkomer?

Nee ik kom eigenlijk altijd optijd. Of zelf veel te vroeg ik hou er niet zo van het laat komen. Alleen als ik echt een mega goede reden heb kom ik te laat, maar dat is haast nooit.

 

 

nikia echt mega bedankt voor deze vragen ik vond ze mega leuk om in te vullen. Ik zal nu wat bloggers gaan nomineren ik weet alleen niet of ik wel tot de 11 kom ik ga mijn best doen.

IlonaDemi,
Maaike

 

Oeps ik was gisteren zo moe tijdens het posten dat ik ben vergeten de vragen neer te zetten. Hier komen mijn vragen.

1 ben je verliefd?
2 naar welk land zou je verhuizen als je je eigen land uitkomst.
3 wat vind je leuk om te dragen?
4 favoriete schoenen?
5 hoelang wil je nog doorgaan met bloggen?
6 heb je wel eens iets gedaan waar je spijt van hebt gekregen?
7 favoriete muziek?
8 slaap je nog steeds met een knuffel?
9 wat vind je het mooiste in je kamer?
10 zit je nog op school? Zo ja wat doe je dan zo nee waarom niet?
11 vind je deze vragen leuk?

11 thoughts on “Liebsteraward 👑

  1. Pingback: Liebsteraward 6 & 7 | inspiration for you

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

