Lipstick interview met Anke

Vandaag heb ik een interview met mijn toffe Friese vriendin Anke. Deze meid is echt een toppertje net zoals haar blog die is ook echt mega leuk.

1 welke lipstick draag je meestal?
Meestal draag ik ‘please me’ van MAC, een hele mooie rozige kleur van MAC!

2 waarom draag je deze lipstick?
Ik draag deze lipstick omdat het een mooi kleurtje is die je elke dag kan dragen!

3 welke Mac lipstick is je favoriete lipstick?
Mijn favoriete MAC lipstick is dus Please Me!

4 heb je een tip hoe je lipstick het beste op kan doen?
Zelf scrub ik eerst altijd mijn lippen voordat ik de lipstick op doe, zodat er geen velletjes op mijn lippen zitten.

5 heb je wel eens een verkeerde lipstick gekocht?
Nee, gelukkig heb ik dit nog nooit gehad!

6 welke lipstick raad je ons aan?
Ik raad zeker de MAC lipsticks aan, ze zijn wel wat duurder dan de low-budget lipsticks maar ze hebben een hele goeie kwaliteit!

7 wat Is de duurste lipstick die je hebt gekocht? ☺
Dat zijn dus mijn MAC lipsticks, ik heb er ondertussen al 3. Ze kosten 19,95 per stuk!

 

Dankjewel dat je mijn vragen hebt willen beantwoorden.☺️☺️👑

en wat is jou favoriete lipstick?

13 thoughts on “Lipstick interview met Anke

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

