Lost in a fairytail

Vandaag heb ik een hele leuke post voor jullie met afbeeldingen van echt super mooie tatoeages. Zelf ben ik nog te jong voor een tatoeage, maar daarom zou ik nog wel mogen dromen toch? Hier komen een paar foto’s van tatoeages die ik zelf persoonlijk echt mega mooi vind.

#tatt #tatts #tattoo #tattoos #ink #inked #smalltattoos #cutetattoos #tattooideas #tattooinspo

A post shared by "Be inspired…." (@tiny_tasteful_tattoos) on

#tatt #tatts #tattoo #tattoos #ink #inked #smalltattoos #cutetattoos #tattooideas #tattooinspiration

A post shared by "Be inspired…." (@tiny_tasteful_tattoos) on

dit is de inspiratie voor deze keer.❤️ Er komt zeker nog meer, want er zijn zoveel zulke mooie tatoeages. Heb jij een tatoeage? Of zou je er 1 willen?

13 thoughts on “Lost in a fairytail

  1. Ik zag een tijd geleden zo’n golfje bij iemand op haar enkel, en dat is inderdaad heel tof! Ik heb geen idee of ik ooit een tatoeage wilt. Misschien als ik er een betekenis aan kan geven wat ik mijn hele leven met mij mee wil dragen.

    Liked by 1 persoon

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

