Lipstick interview met Rahma

Vandaag heb ik weer een mega leuk interview met een mega leuke meid namelijk Rahma. Deze meid is net zoals de andere meiden die je in de interviews voor hebt zien komen een mega leuke en goede vriendin van mij waar ik echt mega blij mee ben en het leuke is ook dat ik ze gewoon mag interviewen.


1 welke lipstick draag je meestal?

pff heel lastig! Ik draag voornamelijk de Rimmel Kate Moss 107 heel veel in het najaar en MAC Please Me in het voorjaar


2
waarom draag je deze lipstick?

de rimmel is een mooie wijn/bordeaux rode kleur en die kleur behoort tot 1 van mijn lievelingskleuren, in het najaar vind ik die kleuren sowieso echt prachtig! Mac Please Me is je juist wat vrolijker en echt een kleur voor het voorjaar!

3 welke Mac lipstick is je favoriete lipstick?

Please Me!

4 heb je een tip hoe je lipstick het beste op kan doen?

ik begin zelf altijd bij mijn cupidoboog en daarna breng ik gewoon netjes mijn lippenstift aan. Om t beter te laten zitten kan er ook nog een potlood aangebracht worden.

5 heb je wel eens een verkeerde lipstick gekocht?

hahah ja heel vaak! Ik wil vaak goede dekkende lipsticks maar t kan zo voorkomen dat ze toch een beetje sheer zijn

6 welke lipstick raad je ons aan?

eigenlijk alles van MAC maar ook alles van de Rimmel Kate Moss Matt collectie is heel goed!

7 wat Is de duurste lipstick die je hebt gekocht? ☺

Die is van MAC hahaha een YSL lipstick staat nog hoog op mijn bucketlist maar die kost wel even €36

Rahma echt mega bedankt voor de antwoorden.❤️

19 thoughts on “Lipstick interview met Rahma

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

