Lipstick interview met Nikki

Vandaag heb ik weer een interview met de Mega leuke Nikki echt Mega bedankt voor het beantwoorden van de vragen. 💕 ☺ ☺

1 welke lipstick draag je meestal?

Taupe

2 waarom draag je deze lipstick?

Ik vind het een natuurlijke kleur en past eigenlijk bij al mijn kleren.

3 welke Mac lipstick is je favoriete lipstick?

Taupe Hihi

4 heb je een tip hoe je lipstick het beste op kan doen?

Euhm.. Ik begin met het v’tje bij mijn lippen en als die goed is gelukt vul ik de rest in.

5 heb je wel eens een verkeerde lipstick gekocht?

Ja hahah, 1 van de Hema, een donkerrood, maar dat stond heel raar bij mij.

6 welke lipstick raad je ons aan?

Als je nooit lippenstift draagt zou ik beginnen met een nude kleur van essence en dan steeds meer opbouwen naar een Mac lippenstift als je goed lippenstift kan aanbrengen :).

7 wat Is de duurste lipstick die je hebt gekocht? ☺

Die van Yves Saint Laurent van 35 euro met mini glittertjes 🙂

 

nikki echt mega bedankt dat ik je mocht interviewen en je antwoorden zijn zo leuk.❤️

16 thoughts on “Lipstick interview met Nikki

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

