Project blogcrime ❄️

image

Project blogcrime!,

Heey iedereen,

Zoals jullie heel misschien weten is er de laatste tijd wat gebeurd met onze mega leuke Squad. Heb je geen idee wat er aan de hand is? Kijk dan op jordy zijn blog als je op zijn naam klikt kom je bij de post met wat uitleg. Door deze gebeurtenis heeft jordy een idee gekregen hij gaat samen met een aantal bloggers. (Waaronder mij) een serie starten, om de week komt er een post om 10:00 dit is het grote verhaal met een heleboel tekst. Op iedere blog van de deelnemers kan je lezen hoe wij het meemaken uit andere ooghoeken. Zo kan je bijvoorbeeld bij mij lezen dat ik een boek aan het lezen ben en dat op een andere blog komt te staan welk boek. Jullie mogen als lezers bij iedereen een reactie achterlaten en zeker ook meedenken met de serie. Dit word mijn eerste verhaal.


Let op deze serie is volledig gespeeld en iedere uitspraak is niet gericht of bedoeld om mensen te kwetsen en is met de andere deelnemers besproken.

Aaaaaa het is alweer zover vanavond het schoolfeest. Samen met mijn vriendinnen ga ik naar het schoolfeest, omdat het waarschijnlijk één van de laatste schoolfeesten is waar we allemaal bij zijn na dit jaar gaan we namelijk allemaal onze eigen weg. Op dit moment zit ik op mijn kamer met de muziek aan en ben bezig met mijn make-up. Er is één lipstick die ik zo mooi vind de MAC Lipstick Pink Plaid (matte) ik ben zo verliefd op deze lipstick en draag hem zomaar als ik kan. Verder heb ik wat eyeliner op gedaan en een lichte kleur oogschaduw. Mijn haar heb ik los en is een beetje gekruld niet te erg, want ik wil wel dat het er normaal en realistische uit ziet. Maar ja wat moet ik aan. Zal ik mijn little Black dress dragen of zal ik gaan voor de blouse met de strakke jeans en de hoge zwarte hakken? Aaaaaaaa zo moeilijk. Ik app mijn vriendinnen met de top van wat moet ik doen en ze zeggen allemaal wat anders zoals gewoonlijk. Ik doe eerst mijn deo wel op ik kijk nog een keer in de spiegel en dan weet ik het zeker ik ga voor mijn zwarte met witte pumps met open teen en ik ga een zwarte hoge broek dragen met mijn sexy, maar ook chice Bordeaux rode blousje. Ik doe mijn kleren aan en loop naar beneden. Ik pak mijn telefoon en mijn kaartje en ik stap op de fiets en rij naar het pleij waar ik mijn vriendinnen zie en dan fietsen we naar school toe met ons allen en met wat jongens gewoon heel gezellig.

En dan zijn we op het feest.

Ik sta bij mijn vriendinnen op het feest lekker te kletsen en er komen wat jongens gezellig mee kletsen. De jongens hebben echt geen idee waar we het over hebben en lachen maar een beetje mee en daarvan moeten wij weer lief lachen, want we vinden net wel grappig. Ik kijk om me heen en ik zie een jongen een beetje awkward km zich heen kijken alsof hij het precies weet wat hij moet ik blijf nog even kijken en dan luister ik naar mijn vriendinnen. Dan zie ik Lisa zij kent echt iedereen en ze is wel een goeie vriendin van mij helaas niet van mijn andere friends dus ik ga niet zoveel met haar om, maar ze kan me altijd goed helpen met huiswerk en dat is ook altijd heel gezellig. Ik zie Marleen ook haar ken ik verder niet en ik praat ook nooit met haar dus ik kijk weer snel naar mijn vriendinnen. Dan zeg ik tegen mijn vriendinnen die gaan dansen dat ik een drankje gaan halen ze zeggen we zien je straks toch wel weer? Haha ik moet lachen natuurlijk zien jullie me straks weer leukerd. Ik loop richting de ‘bar’ eigenlijk is het gewoon een tafel. Ik zie dat de jongen niet meer staat waar hij stond. Plots zie ik dat hij voor me staat en dan herken ik hem het is die leuke jongen jordy uit mijn klas. Dat ik hem een leuke jongen vind betekend gelukkig niet gelijknamige ik hem leuk vind nee ik heb al een oogje op iemand anders. Dan zegt jordy iets waar ik van schrik hij zegt Jessica, ik houd van je! Wil jij voor altijd bij mij blijven?

______________________________________

Dit was het voor deze keer wat vonden jullie? Het zou mega leuk zijn als je een reactie achterlaat met wat je er van vond? Zoals ik in het begin ook zei ik doe dit niet alleen de volgende blogs doen namelijk ook mega leuk en gezellig mee. Carolien, Marleen, Jordy en Lisa

14 thoughts on “Project blogcrime ❄️

  1. Pingback: Project blogcrime #2 | Lipsticks and sneakers

  2. Pingback: Project blogcrime #2 – Dios ve maravillas

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

