Lovely bloggers award

Heey heey,

vandaag heb ik een nominatie ☺️ Ik ben door de lieve Flowerpowergirl genomineerd voor de lovely bloggers award. ☺️ Echt mega bedankt voor deze nominatie ik vind hem mega leuk om in te vullen. De nieuwe nominaties kiezen was wel moeilijk.❤️

Dit zijn de regels van de nominatie.

❄️Eerst bedank je diegene die je nomineerde
❄️7 feiten delen over jezelf
❄️Nomineer anderen voor de award (maximaal 15 personen)
❄️Voeg de regels toe aan je post
❄️Laat de andere bloggers weten dat ze genomineerd zijn

 

Zeven feitjes over mij dat is best moeilijk. Haha maar hier komen mijn 7 feitjes.

👑ik ben bijna jarig

👑ik ben dol op shoppen en mijn vriendinnen 

👑 Ik heb een heleboel nieuwe vriendinnen leren kennen via de Blogsquad.

👑 Ik draag eigenlijk nooit make-up I am a natural beauty 😜😝

👑 Dit is mijn tweede blog waar ik op post ik heb nog een andere blog, maar daar stop ik ook niet mee ik ga kijken welke het beste bij me gaat passen.

👑 Ik ben eigenlijk altijd heel vrolijk.

👑 Ik ben dol op de Disney prinsessen. In de kostuumwinkels als je dan een leuk kort Disney prinsessen jurkje ziet zeg het me dan, want met wat enge aanpassingen is het jurkje perfect voor Halloween of voor een examenstunt. Ja ik hou het niet op de normale prinsessen, maar op de scary horror Disney prinsessen.☺️

 

Ik nomineer:

🎉 Lisa

🎉 Jessica

🎉Maricia 

🎉Maaike
🎉Inge
🎉Ilona 

11 thoughts on “Lovely bloggers award

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

