Schoenen en kleding – bij esprit πŸ˜πŸ‘ πŸ‘—

Ik ben een echte schoenen loverr en dan vooral hakken. Zelf heb ik 3 paar hakken in mijn kast en 1 paar sneakers. Ja oeps niet zo heel erg veel schoenen, maar dat komt omdat ik er een heleboel heb weggegooid. Alles wat ik lelijk vond of toch nooit meer aan trok heb ik weggedaan met heel erg veel pijn in mijn hart. Mijn kledingkast is vrij groot, maar toch meer dan de helft is niet gevuld meestal denk ik van heb ik niet te weinig kleding? (Er is een kans dat je denkt deze post heb ik eerder gezien dat klopt. Deze post komt van mijn oude blog, maar ik vind hem zo leuk dat ik hem hier ook plaats.)

Bij Esprit hebben ze best wel hele mooie schoenen en kleding. Ja de prijs is niet altijd het aller goedkoopste, maar vanwege de prijs ga ik er ook van uit dat de schoenen kwalitatief goed zijn.

Hakken

Sandalen in suΓ¨delook € 69,99

Schoenen waar ik echt verliefd op word zijn hakken. En sinds kort hakken met een open teen en waarvan hij met een gesp goed om je voet zit.

Dress

Fijngebreide basic jurk € 39,99

Voor een jurk? Kijk voor simpel. Jurken die er simpel en makkelijk uit zien kan je het leukste combineren met accessoires en schoenen. Het is leuk om een jurk er specialer uit te laten zien en met een simpele casual jurk gaat het ook heel makkelijk.

Uitlopende stretchjurk € 59,99

Ja je kan accessoires toevoegen aan een jurk, maar als je jurk er net zo uit ziet als deze is extra accessoires niet eens nodig, als je de goede schoenen bij een simpele, maar toch stijlvolle jurk vind dan hoeven er geen riemen en andere extra sieraden aan te pas te komen.

Sport

Deze post kan absoluut niet zonder dat er iets sportiefs in voorkomt. Sportkleding ziet er namelijk geweldig uit. I love sportkleding.

Sporttop met inzet met print € 34,99

Lekker voor als je in de zomer wil gaan sporten. Ga zeker niet met een gewoon t-shirt sporten. Normale shirt laten zweet heel erg goed zien en ruiken. Sportkleding zorgt ervoor dat je huid minder plakkerig word dan als je met normale kleding sport.

Sportlegging met inzet met print € 44,99

Een shirt met bijpassende broek geweldig toch. Als ne bijvoorbeeld gaat hardlopen doe dat niet in het zwart. Dat is namelijk gevaarlijk zorg er voor dat je in je kleding altijd een kleur hebt dan ben je namelijk beter te zien voor iedereen.

Elastische, functionele longsleeve € 54,99

En als het kouder word zorg voor een longsleeve of een vest die je over je normale sport shirt heem doet zodat je het niet te koud krijgt, want je wil toch niet ziek worden van sporten?πŸ’ƒπŸƒβ›Ή

dit is een gesponsorde post

13 thoughts on “Schoenen en kleding – bij esprit πŸ˜πŸ‘ πŸ‘—

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

