Radbag Valentijnsdag ❤️

Heey heey volgende maand is het Valentijnsdag en je kan nooit snel genoeg een cadeautje in huis halen, maar als je zou bestellen kan dat soms wel een paar dagen duren dus optijd bestellen is verstandig. Vandaag laat ik jullie 2 leuke valentijns cadeautjes zien.

image

Vandaag heb ik een pakketje van Radbag.nl met 2 leuke producten. Het pakketje heb ikzelf niet uit de brieven bus gehaald, want ik had school. Mijn moeder heeft toen het best grote pakketje uit de brievenbus gehaald.

image

Maar ja wat zit er nou in het grote pakketje? In het kleine pakketje in het grote pakketje zit een anti zicken spray. Maar ja wat is dat nou? Het is een anti zeurderigheid spray. De spray ruikt mega lekker naar lavendel. En je Valentijn moet toch ook tegen een klein grapje kunnen. 😉😉 als het lekker ruikt.

image image image

Maar wat zit er nog meer in dat het pakketje zo groot maakt? Een wereld kras kaart. Met deze kaart kan je de landen uitkrassen waar je bent geweest. Zelf woon ik in Nederland dus ik kan Nederland aankrassen. Ik ben ook in Luxemburg, Duitsland en Zwitserland geweest die kan ik ook aankrassen. Volgens mijn ouders ben ik ook in België geweest, maar omdat ik me dat niet meer kan herinneren heb ik die niet aangekrast. Een wereld kaart is echt mega leuk om te geven aan je Valentijn als je Valentijn van reizen houd, dan kan hij of zij aankruisen waar hij of zij al is geweest. En dan kan je samen gaan reizen waar hij of zei nog heen wil.

image image

Bij De valentijns pagina van Radbag.nl kan je nog meer leuke valentijns cadeautjes vinden.

 

 

Deze post is in samenwerking met Radbag.nl

4 thoughts on “Radbag Valentijnsdag ❤️

  1. Pingback: De songtag-st – Celinemiene

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

