Jurkjes.com wishlist + ik mag 16 kaarsjes uitblazen

Follow my blog with Bloglovin

heey heey,

vandaag heb ik zo’n leuke wishlist voor jullie van de webshop Jurkjes.nl ik ben helemaal gek van hun kleding het ziet er zo schattig, maar soms ook sexy of chic uit. Daarom laat ik vandaag een aantal jurkjes aan jullie zien waar ik gewoon verliefd op ben geworden op de site.❤️ En vandaag mag ik ook nog een 16!! Kaarsjes uitblazen dat is echt heel leuk.

Ik zal beginnen met de leukste jurkjes die ik heb gezien.☺️ (Alle foto’s van deze jurkjes komen van de site jurkjes.com)

Dit jurkje is op dit moment te koop voor €15,18

Dit jurkje is op dit moment te koop voor €49,95

Dit jurkje is op dit moment te koop voor €39,95

 

dit zijn echt 3 jurkjes waarvan ik denk die wil ik zo graag in kijn kast hebben, omdat ze zo mooi zijn, en ik wilde jullie nog iets leuks vertellen vandaag ben ik jarig en ik ben 16 jaar geworden. Vandaag moet ik eerst nog naar een Opendag van een mbo opleiding waar ik moet kijken zodat ik me zo snel mogelijk kan aanmelden, maar ik heb echt mega zin in vandaag vanavond komen mijn vrienden en jet word vast heel erg leuk.❤️🎉

22 thoughts on “Jurkjes.com wishlist + ik mag 16 kaarsjes uitblazen

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

