Lipstick interview met Maaike

Heey heey,
Vandaag heb ik een Mega goede vriendin van mij mogen interviewen ☺.  Namelijk Maaike. Ik ben echt Mega blij dat ik Maaike mocht interviewen. 💕 ☺

1 welke lipstick draag je meestal?

Ik vind essence 12 blush my lips heel mooi, een roodroze kleur.

2 waarom draag je deze lipstick?

Ik draag deze omdat ik wel van een fel kleurtje hou (maar ik draag niet heel vaak lipstick) en het echt een toffe kleur vind.

3 welke Mac lipstick is je favoriete lipstick?

Ik heb er maar eentje; mac diva. En daar ben ik heel erg tevreden over!

4 heb je een tip hoe je lipstick het beste op kan doen?

Doe je lipstick op een kwasje, dan kun je het makkelijker aanbrengen en ga je minder snel buiten de ‘lijntjes’

5 heb je wel eens een verkeerde lipstick gekocht?

Helaas wel 😐 een kleur die totaaaaal niet bij me paste en te fel was. Uiteindelijk heb ik die maar weggegeven.

6 welke lipstick raad je ons aan?

Een 2-in-1 lipstick van de action ( ik heb er een gast blog over gescreven op anythinge.wordpress.com )

7 wat Is de duurste lipstick die je hebt gekocht? ☺

MAC diva, die was 19,50

mega bedankt voor de antwoorden echt heel erg lief dat je mijn vragen wilde beantwoorden ☺☺

8 thoughts on “Lipstick interview met Maaike

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

