Review Telefoonhoesjestore.

Heey leukerds,

vandaag heb ik weer een leuke review over Telefoonhoesjes. Ja ik ben echt dol op telefoonhoesjes op dit moment heb ik er dan ook een heleboel. Ik gok op een stuk of 7??

vandaag een Hoesje die niet iedereen zo snel zou nemen denk ik, want hij beschermt alleen de zijkanten van de telefoon.

image

Zo kwam het hoesje bij mij in de brievenbus, het lijkt niet heel stevig, maar in de verpakking zit bubbeltjes plastic en dat zorgt ervoor dat het hoesje en de verpakking van het hoesje beter beschermt worden.

image

En zo ziet het hoesje eruit als hij uit de postverpakking komt. Ik vind hem er al mega mooi uitzien.

image

Even een betere kijk op het hoesje. Je ziet gewoon echt dat het hoesje alleen een bumper is voor de zijkant.

imageimage

Zo het hoesje past vanaf de voorkant en. De achterkant goed om mijn telefoon heen en daar ben ik echt heel blij mee. Dit is één van de weinige hoesjes die ik heb die er zo simpel, maar toch ook stijlvol uit ziet. Ik ben echt mega blij met het hoesje. De webshop verkoopt ook mega leuke iPhone 5s hoesjes en iPhone 6s hoesjes. De webshop is dus steeds aan het veranderen, omdat de nu ook al de iPhone 6s hoesjes hebben echt mega leuk. Zelf vind ik dat de iPhone hoesjes mega leuk zijn met minions, m&m’s, panda’s dat vind ik persoonlijk echt mega leuke hoesjes. En je hebt ook hele pluizige hoesjes voor iPhone zo leuk om die allemaal te zien. Ik zou deze site zeker aanraden als je een nieuw hoesje zoekt. De levering is snel en ze hebben toch best een mooi assortiment, waar je uit kan kiezen.

 

Waar heb jij je telefoonhoesje vandaan?

 

Deze post is in samenwerking met Telefoonhoesjestore.

6 thoughts on “Review Telefoonhoesjestore.

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

