Hello it’s me

Hello,

Mijn naam is Jessica en dit is mijn tweede wordpress blog. Ik heb nog een Andere blog, maar ik wil proberen overnieuw te gaan beginnen. En overnieuw beginnen met de nadruk op ik ga op deze blog bloggen en op mijn oude vertrouwde, omdat die toch best speciaal voor me is na toch al bijna 2 jaar bloggen.

ik blijf dus op twee blogs bloggen en ik ga kijken na een tijdje welke ik het beste bij mij vind passen en daar ga ik op verder. Ik ben op dit moment ook nog echt mezelf aan het ontdekken, want ja wie ben ik? Dat is een hele moeilijke vraag om te stellen en ook zeker om te beantwoorden, want wat is nou een goed antwoord op de vraag wie ben ik? Zelf kan ik de vraag dus gewoon on ongelijk beantwoorden, want er is gewoon geen echt antwoord denk ik.

 

En nu is mijn nieuwsgierigheidsvraagje aan jullie wie zijn jullie?☺️

16 thoughts on “Hello it’s me

Hey. it would be great if you would like to respond to my post.

